دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۷
۰ نفر

جواد نصرتی: با نزدیک شدن شروع فصل در اروپا، تیم‌های باشگاهی بزرگ و کوچک این قاره، وارد فاز تمرین‌های جدی‌تر شده‌اند و بازی‌های دوستانه باشگاهی هم تراکم و تعداد بیشتری پیدا کرده است.

فوتبال

در مهم‌ترين بازي‌هاي دوستانه 2 شب گذشته، رئال مادريد برابر اينتر باخت و منچستريونايتد رم را شكست داد.

شكست رئال برابر اينتر

رئال مادريد كه در تور آمريكاي خود به سر مي‌برد، براي نخستين بار بعد از بازي فينال ليگ قهرمانان، در قالب يك تيم رسمي در ‌يك بازي فوتبال به ميدان رفت كه البته با نتيجه 3بر 2در پنالتي‌ها شكست خورد. گل رئال مادريد را در اين بازي، ‌گرت بيل با يك گل استثنايي از راه دور به ثمر رساند. بيل برخلاف فصل گذشته از ابتدا در تمرين‌هاي پيش از فصل تيمش بوده است و برخلاف ستاره‌هايي كه در جام جهاني بوده‌اند، تمرين‌ها را خيلي زودتر شروع كرده است.

همين موضوع شايد به بيل كمك كند كه فصل درخشاني را پيش رو داشته باشد. كارلو آنچلوتي هم اميد زيادي به درخشش زياد بيل در فصل پيش رو دارد؛ «گرت بيل به خوبي كار مي‌كند و سطح خيلي خوبي دارد. به همين‌خاطر انتظار مي‌رود كه فصل بهتري پيش رو داشته باشد، مخصوصا در ابتداي فصل چون او فصل گذشته در تمرين‌هاي پيش از فصل نبود و امسال اين فرصت را داشته كه از ابتدا همراه با تيم باشد.»

گل زيباي بيل البته نتوانست پيروزي را براي رئال به همراه داشته باشد چون ايكاردي گل مساوي تيم اينتر را به ثمر رساند و در نهايت هم در پنالتي، اين اينتر بود كه برنده شد. والتر ماتزاري سرمربي تيم اينتر، بعد از برد تيمش گفت:‌ «رئال مادريد تيم باشخصيتي است و من به بچه‌ها گفته بودم كه حتي در يك بازي دوستانه هم تمايل زيادي براي بردن دارد. بچه‌ها واكنش خوبي نشان دادند و توانستند عملكرد خوبي داشته باشند.»

نارضايتي فان خال بعد از برد

در ديگر بازي مهم، تيم متحول شده منچستريونايتد با رم بازي كرد و به برتري 3بر 2رسيد. اين دومين پيروزي آنها در بازي‌هاي پيش از فصل است. شياطين سرخ در بازي اول گلكسي را 7بر صفر در هم كوبيده بودند. يونايتد براي اينكه حريف ايتاليايي خود را ببرد، تنها به درخشش وين روني نياز داشت. مهاجم ملي‌پوش يونايتد در نيمه اول 2گل زد و يك گل هم براي خوان ماتا ساخت تا كار در همان نيمه اول بازي تمام شود. البته لوئيز فان خال سرمربي هلندي منچستريونايتد بعد از بازي گفت كه از عملكرد شاگردانش اصلا راضي نيست؛ «من از نتيجه راضي هستم اما عملكرد خوبي نداشتيم. 54هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند كه يك بازي زيبا ببينند اما ما نتوانستيم خوب‌ كار كنيم. امروز همه بازيكنان من كه مي‌توانند خوب پاس بدهند افت كرده بودند. فكر كنم به‌خاطر گرما و ارتفاع اين شهر (دنور) باشد.»

رودي گارسيا سرمربي فرانسوي تيم رم هم بعد از اين بازي گفت كه از عملكرد تيمش راضي نيست؛ «ترك زمين در پايان نيمه اول با نتيجه 3بر صفر شرم‌آور بود. فرق ما با اينها اين بود كه آنها قاطعانه‌تر بازي كردند و بيشتر به فكر گل‌زدن بودند.»
در ديگر بازي‌هاي دوستانه باشگاهي در همين شب، آرسنال يك بر صفر از نيويورك رد بول شكست خورد و تاتنهام 2بر صفر شيكاگو فاير را برد.

کد خبر 267139

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha