مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲
۰ نفر

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برپایی بیش از ۲۰غرفه فرهنگی و نمایشگاهی در حاشیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و ارائه برنامه‌های متنوع، از نمازگزاران عید سعید فطر میزبانی می‌کند.

پخش محصولات فرهنگي و 150هزار نسخه دعاي قنوت نماز عيد و استقرار غرفه روزه اولي‌ها با ارائه برنامه‌هايي متناسب با گروه‌هاي سني كودك و نوجوان ازجمله اين برنامه‌هاست. نمازگزاران تهراني مي‌توانند پس از اقامه نماز به امامت ولي امر مسلمين جهان براي دريافت بليت رايگان نمايش تركيبي «شبي در كهكشان‌ها» به غرفه‌هاي سازمان مستقر در خروجي‌هاي مصلا مراجعه كنند.

اجراي اين نمايش از اواسط‌ماه مبارك رمضان در بوستان ولايت آغاز شده و تا 26مرداد هر روز ساعت21 ادامه دارد. فراخوان مسابقه عكس «عيد نيايش» هم در اين غرفه‌ها بين علاقه‌مندان توزيع مي‌شود كه هدف آن ثبت لحظات باشكوه نماز عيد سعيد فطر براي عكاسان حرفه‌اي، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عكاسي در 4گوشه ايران است.

برپايي 2نمايشگاه عكس و پوستر مادران چشم به راه و حروف‌نگاري اسماءالحسني هر كدام با ارائه 40تابلو از ديگر فعاليت‌هاي غرفه‌هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) در روز عيد سعيد فطر است.

کد خبر 267134

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha