همشهری آنلاین: با برقراری آتش بس ۱۲ ساعته در نوار غزه روز شنبه ۷۳ جسد دیگر شهدای فلسطینی از زیر آوار بیرون کشیده شد و اینگونه شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۹۵۳نفر رسید .

 شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۹۵۳نفر رسید

به گزارش ايرنا به نقل از ، پایگاه خبری، النشرةˈ نیروهای امدادی پس از برقراری آتش بس موقت شروع به کمک به مجروحان و بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار خانه هایی کردند که رژیم صهیونیستی بر سر ساکنانش خرب کرده بود .

النشره افزود: همچنان احتمال افزایش شمار شهدا وجود دارد.

این پایگاه خبری تاکید کرد: نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی مانع ورود کادر پزشکی وخبرنگاران به شهرک خزاعه در نوار غزه می شوند که چند روز پیش شاهد کشتار وحشیانه مردم بود.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز شنبه اعلام کرد: بر اثر حملات زمینی، هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تا صبح شنبه، 884 فلسطینی غیرنظامی به شهادت رسیده و پنج هزار و 840 نفر دیگر زخمی شده اند.

پس از موافقت گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با طرح آتش بس 12 ساعته ، این آتش بس از صبح امروز به اجرا در آمد.

رژیم صهیونیستی نزدیک به سه هفته پیش از طریق هوا و دریا و در نهایت از طریق زمینی به نوار غزه حمله کرد که بر اساس اعلام منابع فلسطینی ، بر اثر حملات این رژیم طی این مدت بیش از هزار و 450خانه به طور کامل ویران شده و نوزده هزار و 200 خانه مسکونی دیگر نیز آسیب دیده است همچنین هواپیماهای رژیم صهیونیستی نزدیک به 50 مسجد را ویران کردند که 15 مسجد آن به طور کامل با خاک یکسان شده است.

رژیم صهیونیستی هم چنین طی این مدت 62 مدرسه را در نقاط مختلف نوار غزه که پذیرای 38هزار دانش آموز فلسطینی بوده ، هدف قرار داده و به آن ها آسیب هایی رسانده است.

کد خبر 266974

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha