همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین بهترین راه پایان دادن به مساله فلسطین را برگزاری همه پرسی خواند و خواستار برگزاری همه پرسی با شرکت همه مردم این کشور اسلامی شد.

نقدی

به گزارش ایرنا سردارˈمحمدرضا نقدیˈ روز جمعه در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس در بجنورد، مرکز خراسان شمالی از وزارت امور خارجه کشورمان خواست تا این مطالبه مردم فلسطین را برای یارگیری در عرصه بین المللی بخصوص در بین کشورهای اسلامی دنبال کند.

وی اضافه کرد: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که از حدود یک دهه قبل مطرح فرموده اند، راه اصلی پایان دادن به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و کشتار مردم بی دفاع بخصوص کودکان این سرزمین، برگزاری همه پرسی با حضور تمام مردم فلسطین است.

سردار نقدی افزود: باید مردم فلسطین با حضور در این همه پرسی راه آینده خود را مشخص کنند.

وی اضافه کرد: در همین ابتدای پیشنهاد رهبر معظم انقلاب برای برگزاری همه پرسی در سرزمین های اشغالی با حضور همه فلسطینیان، حدود 30 کشور جهان این راهبرد را قبول کرده و تایید می کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: ما در جایگاه رییس دوره ای کشورهای عضو جنبش عدم تعهد می توانیم این راهبرد را مطرح کنیم و قطعا اکثر کشورهای غیرمتعهد نیز این راهبرد اساسی را مورد تایید قرار می دهند.

سردار نقدی افزود: علاوه بر آن باید این راهبرد به طور جدی در بین کشورهای عرب اسلامی منطقه نیز دنبال شود و در صورت مخالفت سران این کشورها، این راهبرد در بین ملت ها بیان شود تا سران کشورهای عرب نیز با فشار ملت خود این خواسته فلسطینیان را دنبال کنند.

حمایت عملی از غزه راهکار نابودی اسراییل غاصب

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برگزاری راهپیمایی روز قدس، صدور قطعنامه و انتشار فیلم و رسانه ای کردن جنایات اسراییل در فلسطین به خصوص در کشتار کودکان و زنان بی دفاع غزه نمی تواند راهکاری موثر برای نابودی اسراییل باشد.

سردار نقدی افزود: راه اصلی نابودی اسراییل غاصب حضور عملی در میدان جنگ در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و غزه است و این آمادگی در بین جوانان ایران و کشورهای شرق همچون هند، پاکستان و افغانستان نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: اگرچه ما با ارسال سلاح و مواد غذایی به جوانان فلسطین برای دفاع از خود در برابر اشغالگری صهیونیست ها کمک می کنیم، ولی این کمک ها ناکافی است.

وی افزود: همه ما به عنوان جوانان بسیجی جبهه شرق جهان آمادگی کامل برای دفاع عملی از مردم فلسطین و غزه را داریم و منتظر فرمان رهبر مسلمین جهان و فرماندهی کل قوا مانده ایم.

سردار نقدی اضافه کرد: فجایعی که در فلسطین اتفاق افتاده، پاسخش نباید فقط راهپیمایی و صدور قطعنامه و تبلیغات باشد، چرا که این فجایع از حد تبلیغات گذشته و باید راهی برای ورود به مرزهای فلسطین پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: مردم فلسطین بدانند، ملت ایران تمام قد در حمایت از آنها در برابر مبارزه با جنایات اسراییل غاصب ایستاده است.

ارائه لایحه برای تصویب بودجه دفاعی برای فلسطین در مجلس

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دولت جمهوری اسلامی باید لایحه ای را برای تصویب بودجه دفاعی برای مردم فلسطین به مجلس شورای اسلامی ارایه کند.

سردار نقدی اظهار کرد: زمانی که آمریکای جنایتکار و حامی اسراییل غاصب در بحبوحه کشتار مردم مظلوم غزه و کودکان معصوم این منطقه بودجه 225 میلیون دلاری در حمایت از اسراییل در پارلمانش مصوب می کند، ما نیز باید همین کار را در مجلس شورای اسلامی انجام دهیم.

جنگ نرم رسانه ای عامل سکوت مسلمانان در برابر جنایات اسراییل در غزه

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز جنگ نرم رسانه ای که صهیونیست ها با بهره گیری از ماهواره در جهان به راه انداخته اند عامل اصلی سکوت مسلمانان به خصوص مرتجعین عرب منطقه در برابر جنایات اسراییل در غزه شده است.

سردار نقدی اظهار کرد: صهیونیسم بین الملل با بهره گیری از قابلیت های رسانه ای خود در جهان ، اجازه نمی دهد جنایات اسراییل به مردم جهان برسد.

وی اضافه کرد: امت اسلام قربانی جریان جنگ نرم و رسانه ای صهیونیسم بین الملل شده و اختلافات بین امت اسلامی نیز ناشی از تبلیغات رسانه ای و جنگ نرم است.

داعش و تکفیری ها ننگ امت اسلام و دست پرورده آمریکا و انگلیس

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ˈداعشˈ و ˈتکفیری هاˈ مایه ننگ امت اسلامند و به دنبال بی حیثیت کردن اهل سنت و عامل ایجاد اختلاف در بین مسلمانان هستند.

سردار نقدی اظهار کرد: داعش با اقدامات خود به خصوص حرام کردن حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برای حمایت از مردم غزه، نشان داد که دست پرورده آمریکا و انگلیس است.

وی اضافه کرد: خون کودکان بی دفاع غزه نه تنها اسراییل غاصب و حامیانش را، بلکه روسای کشورهای مرتجع عرب و گروه های داعش و تکفیری را نیز رسوا خواهد کرد.

وی بار دیگر بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم بی دفاع فلسطین تاکید کرد و از کشورهای اسلامی منطقه خواست با شکستن سکوت خود به یاری این منطقه برخیزند.

کد خبر 266868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha