همشهری آنلاین: از دولت انتظار داریم در اجرای تدابیر مقام معظم ولایت مبنی بر «تسلیح کرانه باختری مانند غزه»، لایحه کمک به تسلیح مردم این منطقه را با فوریت تمام به مجلس شورای اسلامی تقدیم دارد.

مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج مستضعفین در آستانه روز جهانی قدس، بیانیه‌ای را صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَما لَکُم لا تُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَالمُستَضعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَالنِّساءِ وَالوِلدانِ الَّذینَ یَقولونَ رَبَّنا أَخرِجنا مِن هذِهِ القَریَةِ الظّالِمِ أَهلُها وَاجعَل لَنا مِن لَدُنکَ وَلِیًّا وَاجعَل لَنا مِن لَدُنکَ نَصیرًا (سوره مبارکه النساء آیه 75)

چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و کودکانی که (به دست ستمگران) تضعیف شده‌اند، پیکار نمی‌کنید؟! همان افراد (ستمدیده‌ای) که می‌گویند: پروردگارا! ما را از این شهر، که اهلش ستمگرند، بیرون ببر! و از طرف خود، برای ما سرپرستی قرار ده! و از جانب خود، یار و یاوری برای ما تعیین فرما!

امت روزه دار اسلام! مردم قهرمان ایران! این پیام و فرمان الهی در قرآن است که این گونه ما را به قتال و جهاد در راه آزادی مستضعفان در بند فرا می خواند.

و این پیامبر اسلام(ص) است که می فرماید: «هر که ندای یا للمسلمین را بشنود و اجابت نکند، پس مسلمان نیست»؛ اینک این ماییم و این صدای استغاثه زنان و کودکان مان در غزه این ماییم و این رمضان خونین روزه دارانی که هر سحر زیر باران گلوله، غسل شهادت می‌کنند و هر افطار در دریای خون خود، وضو می‌سازند.

بی شک رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت کامل آمریکای پلید و انگلیس خبیث و همراهی دولت های مرتجع منطقه، خشونت و وحشی گری را از حد گذرانده است و فاجعه عظیم تر آن است که راهپیمایی و بیانیه و صدور قطع نامه، پاسخگوی آن باشد،بلکه بایستی جوانان جهان اسلام به دنبال راهی برای رسیدن به مرزهای فلسطین اشغالی و حضور مستقیم در معرکه باشند.

لکن تا تحقق این هدف مهم و ضروری بر همگان فرض است کماکان، سنت دیرینه امام خمینی (علیه الرحمه) کبیر را زنده نگه داشته و با حضور خروشان در راهپیمایی جهانی روز قدس، وحدت و اراده ی مستحکم جهان اسلام برای محو این غده سرطانی به نمایش گذاریم.

فلذا ضمن دعوت از همه آحاد و اقشار مردم برای حضور گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از دولت محترم جمهوری اسلامی ایران نیز می خواهیم در راستای بیانات روز گذشته امام خامنه ای (مدظله العالی) و تاکید معظم له بر اجرای رفراندوم تعیین سرنوشت در فلسطین اشغالی؛ با اتخاذ یک دیپلماسی فعال و یار گیری بین المللی، این هدف مهم و ضروری را به مرحله عمل برساند.

همچنین از دولت محترم انتظار داریم در اجرای تدابیر نورانی مقام معظم ولایت مبنی بر «تسلیح کرانه باختری مانند غزه» و نیز در پاسخ به پاداش 225 میلیون دلاری آمریکای خبیث به اسرائیل غاصب برای تشویق این رژیم کودک کش به تداوم کشتار بیشتر، لایحه ی کمک به تسلیح مردم کرانه باختری را با فوریت تمام به مجلس شورای اسلامی تقدیم دارد و در همین راستا از جوانان غیرتمند کشور اردن می خواهیم با خلاقیت و ابتکار راه های بیشتری را برای رساندن سلاح و تجهیزات به کرانه باختری باز نمایند.

همچنین از امت اسلام می خواهیم در این مقطع سرنوشت ساز تاریخی با ایستادگی در مقابل صهیونیزم رسانه ای شبکه های مفسد ماهواره ای و اینترنتی را که تکیه گاه اصلی دشمنان خونخوار و زمینه ساز و توجیه گر این جنایت ها هستند را از خود طرد کنند.

غاصبان فلسطین و ارتش زبون و ذلیل اسراییل بدانند، امت اسلام هر روز برای آزادی قدس مهیاتر گردیده و به هر طریق ممکن به زودی به سراغ آنها خواهد آمد، لذا تا دیر نشده و به تیغ انتقام امت اسلام گرفتار نشده اند جان خود را بر داشته و به کشورهایی که از آنجا آمده اند هرچه سریعتر بازگردند.

و ما النصر الاّ من عند الله العزیر الحکیم / 93.5.2

سازمان بسیج مستضعفین

کد خبر 266835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha