همشهری آنلاین: خبرگزاری الجزایر از ناپدید شدن یک هواپیمای مسافربری خطوط هواپیمایی این کشور به مقصد الجزایر خبر داد. یک مقام مسئول هواپیمایی الجزایر هم سقوط این هواپیما را تایید کرد.

algeria-plane

پرواز AH0517 با 116 مسافر 50 دقیقه بعد از برخاستن از بورکینافاسو از صفحه رادارهای برج مراقبت ناپدید شد. این حادثه ساعت 1:55 به وقت گرینویچ رخ داد.

به گزارش رویترز این هواپیما از نوع MD-83 است و حامل 110 مسافر و 6 خدمه است.

خبرگزاری AFP به نقل از یک منبع ناشناس گزارش داده که این هواپیما در نزدیکی مرز الجزایر دستور تغییر مسیر خود را از برج مراقبت دریافت کرده بوده و بعد از آن ارتباطش با برج مراقبت قطع شده است.

  • گزارش يورونيوز در همين زمينه:

یک مقام مسئول هواپیمایی الجزایر سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری این کشور بر فراز بورکینافاسو در آفریقا را تایید کرد.

شرکت ملی هواپیمایی الجزایر می گوید تماسش با این هواپیما پنجاه دقیقه پس از بلند شدن آن از اواگادوگو، پایتخت بورکینافاسو، قطع شد.

این هواپیما با 110 مسافر و 6 خدمه و با شماره پرواز «AH 5017» عازم الجزایر بود.

هواپیمای مسافربری کوتاه مدتی پس از آن از صفحه رادار محو شد که از خلبان خواسته شد تا به دلیل هوای بد و دید کم و جلوگیری از خطر احتمالی برخورد با یک هواپیمای دیگر تغییر مسیر دهد.

  • آخرين خبر:

هواپیمای ای ۳۲۰ شرکت هواپیمایی الجزایر که پس از برخاستن از فرودگاه واگادوگو، پایتخت بورکینافاسو، از صفحه رادار محو شده بود، در حومه نیامی پایتخت نیجر سقوط کرد. خبرگزاری ریانووستی، همه سرنشینان این هواپیما از جمله 110 مسافر و 6 خدمه احتمالا در این سانحه کشته شده‌اند

کد خبر 266819

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha