همشهری آنلاین: دکتر غلامرضا کریمی رئیس مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از آغاز ثبت نام و پذیرش دانشجو در این مرکز دانشگاهی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد.

غلامرضا کریمی

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، کریمی گفت:این مرکز که در سال1391 تاسیس شده، بیشترین فعالیت آموزشی را در ارتباط با شهروندان در شهر تهران عهده دار است و در حال حاضر با حضور بالغ بر 400 دانشجوی کاردانی و کارشناسی و 5000 دانشجوی تک پودمانی صدر اول کشور در امر آموزش های شهروندی است.

رئیس مرکز علمی کربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران افزود: این مرکز دانشگاهی سکان دار توسعه آموزش های شهروندی به صورت آکادمیک، علمی و تخصصی در کل کشور است.

وی در خصوص زمان ثبت نام و پذیرش دانشجو در این مرکز گفت: ثبت نام مرکزعلمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران در مقطع کاردانی حرفه ای نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور از 31 تير ماه تا 6 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

کریمی افزود: این مرکز دانشگاهی در7 رشته کاردانی حرفه ای و 2 رشته کارشناسی حرفه ای از بین کلیه متقاضیان زن و مرد با سهمیه آزاد و شاغل ( پرسنل شهرداری) با مدرک دیپلم دانشجو می پذیرد.

وی افزود: در حال حاضر طبق تاریخ اعلام شده فقط در مقطع کاردانی حرفه ای دانشجو پذیرش می شود و ثبت نام در مقطع کارشناسی حرفه ای متعاقباً اعلام خواهد شد و علاقمندان می توانند از طریق سایت www.amozeshesharvandi.ir جهت کسب اطلاعات لازم اقدام نمایند.

کد خبر 266753

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha