سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

مردی که در جریان درگیری با دامادش او را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود ۴سال بعد از این حادثه از سوی پدر و مادر دامادش بخشیده شد.

دوم خرداد‌ماه سال 89كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي براي تحقيق درباره يك جنايت به منطقه قلعه مرغي در جنوب تهران رفتند. مقتول جواني به نام كاظم بود كه بر اثر اصابت يك ضربه چاقو جان خود را از دست داده بود. تحقيق از شاهدان اين جنايت نشان ‌داد كاظم دقايقي قبل با پدرزنش به نام نادر درگير شده و در اين كشمكش نادر با چاقو دامادش را به قتل رسانده و گريخته است.

يك روز بعد از اين جنايت مأموران آگاهي نادر را دستگير كردند و او در همان تحقيقات مقدماتي اتهامش را پذيرفت و در دادگاه به قصاص محكوم شد. با تاييد راي، خانواده قاتل تلاش كردند رضايت اولياي دم را جلب كنند. آنها براي اين كار 300ميليون تومان به خانواده مقتول پرداخت كردند و دختر نادر نيز مهريه‌اش را بخشيد.

به اين ترتيب آنها از خون پسرشان گذشت كردند تا صبح ديروز وي در دادگاه كيفري به لحاظ جنبه عمومي جرم محاكمه شود. در اين جلسه كه به رياست قاضي حسين اصغرزاده برگزار شد نادر در دفاع از خود گفت: دختر و دامادم با يكديگر دچار اختلاف شده بودند و من مي‌خواستم پادرمياني كنم تا زندگي‌شان از هم نپاشد اما دامادم با من درگير شد و من با چاقو او را به قتل رساندم. در پايان اين جلسه او به تحمل 50‌ماه حبس محكوم و چند روز ديگر از زندان آزاد خواهد شد.

کد خبر 266672

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha