همشهری آنلاین: در ادامه رقابت‌های آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان روز یکشنبه ۲۹ تیرماه عادل مجللی در رده پنجم جهان ایستاد.

قایقرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات زیر 23 سال و جوانان جهان صبح روز 29 تیرماه با برگزاری مسابقات فینال مسافت 200 متر در سگد مجارستان ادامه پیدا کرد. در این رقابت‌ها قایقرانان کشورمان در 4 ماده به مصاف حریفان خود رفتند.

عادل مجللی در مسابقه فینال A کانوی یک نفره مردان با زمان 39.78 ثانیه در رده پنجم جهان ایستاد. قایقرانان لیتوانی، روسیه و گرجستان رده‌های اول تا سوم این ماده را کسب کردند.

در کانوی یک نفره بانوان فاطمه کرمجانی با زمان 49.56 ثانیه در رده هفتم ایستاد. در این رقابت قایقرانان روسیه، مجارستان و چک اول تا سوم شدند.

در کایاک یک نفره بانوان آرزو حکیمی با کسب رکورد 42.74 ثانیه در رده هشتم جهان قرار گرفت. در این ماده قایقرانان مجارستان، روسیه و پرتغال مدال‌های طلا، نقره و برنز را به دست آوردند.

سعید فضل اولی و علی آقامیرزایی، نمایندگان کشورمان در کایاک دونفره 200 متر نیز در فینال B با زمان 34.62 ثانیه در جایگاه هفتم جای گرفتند. در این مسابقه قایقرانان کانادا، لیتوانی و آرژانتین اول تا سوم شدند. با این نتیجه نمایندگان کشورمان در جایگاه شانزدهم جهان قرار گرفتند.

کد خبر 266610

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha