همشهری آنلاین: تیت تیلور مسئولیت کارگردانی پروژه ای را بر عهده گرفته که با حضور ساندرا بولاک و درباره صعود و سقوط براونی وایز مدیر اجرایی بازاریابی ظروف تاپرور در کمپانی سونی ساخته می‌شود.

بازیگر سینمای جهان

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی سونی معامله‌ای امضا کرده که طبق آن حقوق رسمی پروژه‌ای بی‌نام را که درباره صعود و سقوط مدیر اجرایی تاپرور است، خریداری می‌کند.

ساندرا بولاک در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کند و تِیت تیلور آن را کارگردانی خواهد کرد.

دیوید هابرمن و تاد لیبرمن از کمپانی ماندویل که تا کنون فیلم‌های مانند «مبارز» و «ماپتس» را تولید کرده‌اند، مسئولیت تهیه این فیلم را با همراهی تام شلی بر عهده خواهند داشت.

تِیت تیلور نیز از طریق کمپانی وایولا فیلمز خود، یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه خواهد بود.

این پروژه در محیطی کاملا رقابتی و در حالی که کمپانی‌های بزرگ دیگر مانند برادران وارنر و پارامونت نیز خواستار به دست آوردن حقوق رسمی‌ آن بودند، در نهایت نصیب سونی شد.

بولاک که با کمپانی برادران وانر برای بازی در فیلم «جاذبه» قرارداد بسته بود، 20 میلیون دلار برای بازی در این نقش دریافت کرد و با محاسبه سود حاصل از فیلم در مجموع 70 میلیون دلار کسب کرد.

بعد از فیلمِ نامزد دریافت جایزه اسکار «جاذبه»، این اولین نقش رسمی بولاک خواهد بود.

تیلور فیلمنامه این فیلم را با اقتباس از کتاب غیرداستانی «مُهرگشایی تاپرور» نوشته باب کیلینگ نوشته است که داستانش درباره فعالیت‌های براونی وایز، رییس بازاریابی تاپرور (ظروف نگهداری غذا در یخچال) است.

کمپانی تاپرور ابتدا توسط ارل سایلاس تاپر افتتاح شد، اما وقتی که در دهه 1950 وایز وارد صحنه شد به فروش خارق‌العاده‌ای دست یافت.

به سرعت مهمانی‌های تاپرور که توسط وایز برگزار می‌شدند کل کشور را در بر گرفتند و خود وایز هم به اندازه محصولی که می‌فروخت معروف شد.

در سال 1954 او تبدیل به اولین زنی شد که روی جلد مجله بیزنس‌ویک قرار ‌گرفت. اما وایز و تاپر با هم به مشکل خوردند و تاپر او را در سال 1958 از کمپانی بیرون انداخت و تمام سعی خود را برای پاک کردن نام او انجام داد.

درست در حالی که جنبش آزادی زنان در حال شکل‌گیری بود، وایز دیگر نتوانست جایگاه خود را پیدا کند و از صفحه نام‌های بزرگ تجاری حذف شد.

تیت تیلور در سال 2011 فیلم «خدمتکار» را ساخته است و بولاک هر چند نسبت به بازی در این فیلم ابراز تمایل کرده بود، اما حضور او در آن تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده بود.

ظروف تاپرور توسط ارل سیلاس تاپر در دهه 50 ایجاد شدند و به سرعت استفاده از آنها در میان مردم رواج یافت.

این اولین پروژه‌ای است که پس از بازی بولاک در فیلم مطرح «جاذبه» ساخته آلفونسو کوارون به وی پیشنهاد می‌شود. بولاک با «جاذبه» نامزد اسکار شده بود.

کد خبر 266594

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha