کارگر جوان وقتی مشغول کار در ساختمان نیمه‌کاره بود نمی‌دانست دقایقی بعد سقوط قطعه بتنی که خودش چند روز قبل ساخته جانش را می‌گیرد.

سقوط مصالح

ساعت 15روز يكشنبه به آتش‌نشانان ايستگاه 73 و گروه امداد و نجات 13 خبر رسيد حادثه تلخي در خيابان بهارشمالي رخ داده و يك كارگر ساختماني بر اثر سقوط قطعه بتني زير آن گرفتار شده است. دقايقي بعد آتش‌نشانان به محل حادثه رسيدند اما عمق فاجعه بيشتر از حد تصورشان بود.

محل حادثه ساختماني نيمه‌كاره بود كه بخشي از سقف بتني كه چند روز قبل ساخته شده بود روي يكي از كارگران افتاده و جان وي را گرفته بود. اين قطعه بتني كه طول آن 6 و عرضش 4متر بود آنقدر سنگين بود كه آتش‌نشانان مجبور شدند براي تكان دادن آن از چند جك بادي و پايه‌هاي هيدروليك استفاده كنند.

آنها دقايقي بعد موفق شدند قطعه بتني را كنار زده و كارگر 21ساله به نام حسين را از زير آن بيرون بكشند. او كه زمان وقوع حادثه زير سقف بتني در حال انجام كار بود هنگام سقوط نتوانسته بود خودش را نجات دهد و اين حادثه جان او را گرفت.به‌دنبال اين حادثه آتش‌نشانان جسد كارگر جوان را به امدادگران اورژانس تحويل دادند و اين عمليات به پايان رسيد.

کد خبر 266555

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha