همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های جام پیت لاسینسکی که روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه در شهر گدانسک برگزار شد، تیم ایران توسط حمید سوریان صاحب مدال طلا شد و مجتبی کریم‌فر به مدال نقره دست یافت.

H.Suryan

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید سوریان که در این پيكارها در وزن 66 کیلوگرم به میدان رفته بود، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ادگارس وینکاتیس از لیتوانی با نتیجه 5 بر 0 به برتری دست یافت و در دور دوم نیز مقابل ادگار میلکوموف از لهستان با نتیجه 7 بر 0 به پيروز شده و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سوریان در این مرحله مقابل میشل کاسلا از لهستان با نتیجه 8 بر 2 به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد و در فينال هم بر دومینک اتلینگر از کرواسی با نتیجه 2 بر 0 غلبه كرده و صاحب مدال طلا شد.


در وزن 85 کیلوگرم مجتبی کریم‌فر در دور نخست مقابل موسار داگوچف از روسیه با نتیجه 6 بر 0 به برتری رسيد و در دور دوم مقابل دنیس کودلا از آلمان با نتیجه 3 بر 1 پيروز شده و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در این مرحله جاوید حمزاتوف، کشتی‌گیر سرشناس بلاروسی و نفر سوم جهان در سال 2013 میلادیرا با نتیجه 8 بر 0 شكست داده و فینالیست شد. نماینده کشورمان در دیدار پایانی مقابل ملونین نومونوی، نفر دوم جهان و نفر سوم اروپا از فرانسه با نتیجه 2 بر 4 شکست خورد و به مدال نقره رسيد.

شیرزاد بهشتی طلا، نماینده وزن 59 کیلوگرم کشورمان با دو پیروزی مقابل حریفانی از آلمان و کرواسی و شکست مقابل کوی لاکوف از روسیه و کشتی‌گیر بلاروس به مقام پنجم این وزن رسید. تیم ایران با سه کشتی‌گیر در این مسابقات شرکت کرده بود.

فرنگی‌کارانی از 14 کشور فنلاند، گرجستان، آلمان، روسیه، بلاروس، ایران، لهستان، فرانسه، بلغارستان، اسلوونی، جمهوری چک، اوکراین، کرواسی و لیتوانی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

 

کد خبر 266509

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha