همشهری آنلاین: در فینال تفنگ‌ ۱۰ متر بانوان مسابقات جایزه بزرگ اسپانیا، الهه احمدی توانست با راه‌یابی به فینال این رشته بر سکوی سوم بایستد.

Elahe Ahmadi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در مسابقات جایزه بزرگ خوان کارلوس اسپانیا، در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان الهه احمدی، ورزشکار ارزنده کشورمان توانست در میان ۴۷ تن از رقبای سر سخت و نامدار خود، به فینال راه یابد.

در فینال این رشته که رقابت نزدیکی بین احمدی و سایر تیراندازان جهان بود، در نهایت ملی‌پوش کشورمان توانست پس از ورزشکارانی از کشورهای صربستان و اسپانیا، در رده سوم ایستاده و مدال برنز این رشته را از آن خود کند.

نجمه خدمتی اما با اختلاف ۰/۳ امتیاز و در حالی که رقابتی نزدیک با سایر ورزشکاران داشت، از راه‌یابی به فینال باز ماند.

در همین رشته و در بخش مردان، حسین باقری، تنها ورزشکار مرد ایرانی حاضر در این رقابت‌ها، پس از جدال با ۳۷ ورزشکار و راه‌یابی به فینال، توانست در رده چهارم این رشته قرار گیرد.

در بخش آقایان ورزشکارانی از کشورهای مجارستان، صربستان و بلاروس در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته تفنگ سه وضعیت بانوان که ۳۴ ورزشکار از سراسر جهان در آن حضور داشتند، الهه احمدی و نرجس امامقلی‌نژاد پس از ارائه یک رقابت خوب با قهرمانان این رشته، تنها با اختلاف یک امتیاز از ۶۰۰، از رسیدن به فینال بازمانده و در رده‌های دوازدهم و سیزدهم قرار گرفتند.

همچنین مه‌لقا جام بزرگ با کسب ۵۷۳ امتیاز و تنها با ۲ امتیاز اختلاف از رسیدن به فینال بازماند و در رده چهاردهم این رشته ایستاد.

نجمه خدمتی با امتیاز ۵۶۸ و دینا فرزادخواه با امتیاز ۵۶۷ به ترتیب در رده‌های هفدهم و نوزدهم تفنگ سه وضعیت بانوان قرار گرفتند.

در این بخش ورزشکارانی از سنگاپور، آمریکا و فرانسه در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

اما در تفنگ درازکش آقایان که با حضور ۶۰‌ ورزشکار مطرح این رشته برگزار شد، حسین باقری، تنها نماینده مرد کشورمان در این رقابت‌ها، پس از یک مسابقه سخت برابر رقبای نامدار این رشته، در نهایت جایگاه سی‌ام را به خود اختصاص داد.

در این رشته ورزشکارانی از آمریکا و بلاروس مکان‌های اول تا سوم را از آن خود كردند.

مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ خوان کارلوس اسپانیا از تاریخ ۲۴ الی ۳۰ تیر با حضور ورزشکارانی از سراسر جهان در حال برگزاري است.

 

کد خبر 266317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha