زن معتادی که با راه‌اندازی صندوق قرعه‌کشی خانگی ۱۵۰نفر را فریب داده و از آنها میلیون‌ها تومان کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.

اولين برگ از اين پرونده 2‌ماه قبل در كلانتري 157مسعوديه تكميل شد. شاكي كه زني از اهالي شهرك مسعوديه بود به مأموران گفت: از حدود 2سال قبل زني به‌نام طيبه در شهرك‌مان يك صندوق قرعه‌كشي خانگي راه انداخته بود و ماهانه از اعضاي صندوق بين 100تا 200هزار تومان مي‌گرفت و هر كس كه برنده قرعه‌كشي مي‌شد پول‌ها را به او مي‌داد. من هم از همان موقع هر‌ماه به طيبه پول مي‌دادم و اميدوار بودم در قرعه‌كشي برنده شوم اما اين اتفاق نيفتاد تا اينكه چند روز قبل وقتي در خانه طيبه رفتم فهميدم او اسباب‌كشي كرده و از آنجا رفته است. وقتي اين ماجرا را با بقيه اعضاي صندوق درميان گذاشتم آنها هم تعجب كردند و بالاخره باورمان شد كه طيبه از همه‌مان كلاهبرداري كرده و گريخته است.

علاوه بر اين زن حدود 150نفر ديگر نيز عضو اين صندوق بودند كه متهم از همه آنها كلاهبرداري كرده بود. در چنين شرايطي پرونده اين كلاهبرداري روي ميز عليرضا اربابي‌فر، بازپرس شعبه 8دادسراي ناحيه 14تهران قرار گرفت و با دستور وي تحقيقات تخصصي در اين‌باره به كارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي سپرده شد. افسران آگاهي از همه سرنخ‌هاي موجوداستفاده كردند تا اينكه او را در عملياتي غافلگيركننده دستگير كردند.

اين زن كه به مواد مخدر اعتياد دارد ابتدا ادعا كرد بي‌گناه است اما سرانجام مجبور شد واقعيت را بيان كند. او در اعترافاتش گفت: من نمي‌خواستم به پول‌هاي اعضاي صندوق دست بزنم اما مشكلات مالي وسوسه‌ام كرد اين كار را انجام دهم. يك روز بعد از اينكه همه اعضا پول‌هاي‌شان را تحويل دادند همراه دخترم پول‌ها را برداشتيم و شبانه از آن محله اسباب‌كشي كرديم. فكر نمي‌كرديم پليس بتواند ما را دستگير كند اما مأموران خيلي زود ردمان را گرفتند و دستگير شديم. براساس اين گزارش هم‌اكنون اين زن در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

کد خبر 266269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha