تعقیب و گریز میان پلیس و دزدان مسلح بانک در کالیفرنیا با مرگ ۲ سارق و یک گروگان پایان یافت.

حادثه خارجی

اين حادثه بعدازظهر چهارشنبه گذشته به وقت محلي در شهر استاكتون رخ داد. دزدان كه 3مرد مسلح بودند پس از سرقت از بانك وقتي دريافتند كه پليس در يك قدمي آنهاست 3نفر را گروگان گرفتند و سوار بر خودروي خود متواري شدند. يكي از گروگان‌ها زن جواني بود كه براي گرفتن پول راهي بانك شده بود. دختر 12ساله اين زن به خبرنگاران گفت:

همه‌‌چيز در چند دقيقه رخ داد. مادرم فقط مي‌خواست از بانك پول بگيرد كه اين حادثه برايش رخ داد. آن روز من، مادر و خواهرم راهي بانك شده بوديم. خواهر كوچكم داخل ماشين بود و ما وارد بانك شديم كه دزدان نقابدار هنگام فرار از آنجا مادرم را هم باخودشان بردند. به‌دنبال فرار سارقان، عمليات تعقيب آنها شروع شد. رئيس پليس شهر استاكتون به خبرنگاران گفت: دزدان با سرعت 160كيلومتر در ساعت در حال فرار بودند و در اين ميان مدام به سوي مأموران تيراندازي مي‌كردند. در تيراندازي آنها بيش از 14خودرو و تعدادي ساختمان آسيب ديد.

فرار دزدان 45دقيقه طول كشيد تا اينكه مأموران پليس با هدف قراردادن چرخ‌هاي ماشين آنها توانستند اين خودرو را در يك تقاطع متوقف كنند. اما اين پايان كار نبود چرا كه سارقان مسلح قصد تسليم شدن نداشتند. به گفته پليس، دزدان مأموران را هدف گرفته و قصد كشتن آنها را داشتند، به همين دليل مأموران نيز شروع به تيراندازي به سوي آنها كردند و در نهايت پس از 45دقيقه اين تعقيب و گريز پايان يافت.

زماني كه مأموران خود را به‌خودروي دزدان رساندند، 2نفر از آنها به همراه يكي از گروگان‌ها كشته شده بودند. سارق ديگر كه جواني 19ساله بود نيز مجروح شده بود كه به بيمارستان انتقال يافت. دزدان زماني كه در حال فرار از دست پليس بودند، 2نفر از گروگان‌هاي خود را به بيرون از ماشين پرت كرده كه آنها نيز زخمي شده بودند و آثار اصابت گلوله روي بدنشان به چشم مي‌خورد. اين افراد نيز در بيمارستان تحت درمان هستند و به گفته پليس 2سارقي كه در جريان اين حادثه كشته شده‌اند 2 مرد 27و 30ساله هستند كه تحقيقات براي شناسايي هويت آنها ادامه دارد. به گفته پليس از سارقان 3قبضه سلاح خودكار و مقدار زيادي گلوله كشف شده و گروگان كشته شده در اين حادثه نيز هولت سينگ نام دارد.

کد خبر 266268

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha