همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، از آمار بالای اهدای خون در روزهای ابتدایی ماه رمضان خبر داد و گفت: ظرف ۵ روز گذشته آمار اهدای خون حتی از روزهای عادی هم بیشتر شده است.

به گزارش مهر، مراسم تجلیل از "خیرین خون سالم" شب گذشته و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در سازمان انتقال خون ایران برگزار شد.

در این مراسم برخی از خیرین، اهداکنندگان خون و نمایندگان دو گروه از مصرف کنندگان اصلی فرآورده های خونی کشور یعنی تالاسمی ها و هموفیلی ها حضور داشتند.

دکتر علی اکبر پورفتح اله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، سازمان انتقال خون را واسطه بین ایثارگرترین افراد یعنی اهدا کنندگان خون و بیماران نیازمند به خون دانست و افزود: ‌ستادهای مردمی بزرگداشت چلهمین سال تأسیس سازمان در تمامی استانها تشکیل شده است که امیدواریم این ستادها زمینه تشکیل سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جذب و آموزش اهدا کنندگان را در کشور فراهم کنند.

وی اظهارداشت: اهدای خون در روزهای ابتدایی ماه رمضان بیش از سالهای گذشته بوده است و برخلاف آنچه پیش‌بینی می‌کردیم، ظرف ۵ روز گذشته آمار اهدای خون حتی از روزهای عادی هم بیشتر شده است.

کد خبر 265857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha