دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵
۰ نفر

هشمهری آنلاین: نمایش «ننه دلاور و فرزندان او» نوشته برتولت برشت و کارگردانی زهرا صبری با حضور بازیگرانی چون فاطمه معتمد آریا و بهناز جعفری اجرای خود را از دوم مرداد ماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌کند.

نمایش

به گزارش مهر، زهرا صبری کارگردان این اثر نمایشی در این باره گفت: نمایش «ننه دلاور و فرزندان او» قرار است از دوم مرداد ماه اجرای خود را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز کند.

البته اول مرداد ماه این نمایش در اجرایی ویژه برای عکاسان روی صحنه خواهد رفت.

وی درباره تغییراتی که نمایش نسبت به اجرای جشنواره تئاتر فجر پیدا کرده است، توضیح داد: از لحاظ عوامل و شیوه اجرایی این نمایش نسبت به اجرایی که در جشنواره سی و دوم تئاتر فجر داشته، تغییری نکرده است و تنها در طول این مدت روی پخته تر و کامل تر شدن کار فکر کرده ایم.

فاطمه معتمد‌آریا، فاطمه نقوی، بهناز جعفری و ستاره پسیانی به عنوان بازیگر در این نمایش حضور دارند.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که این نمایش بتواند در جذب مخاطب موفق عمل کند و در نهایت اجراهای خوبی در پیش داشته باشیم.

همچنین نگرانی بابت اجرای این نمایش در ایام ماه مبارک رمضان ندارم چون اگر نمایشی جذاب باشد می تواند در هر ساعتی مخاطبان را به سالن های تئاتر بکشاند.

این اثر نمایشی که نوشته برتولت برشت است با تلفیقی از حضور بازیگران و اجرای عروسکی میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود.

فاطمه معتمد آریا بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در این نمایش بعد از 15 سال دوری از تئاتر شهر پس از بازی در نمایش «ریچارد سوم» داوود رشیدی در یک اثر نمایشی حضور پیدا می‌کند.

دیگر عوامل «ننه دلاور و فرزندان او» عبارتند از: ایمان یزدی دستیار کارگردان، زهرا صبری و شیما میرحمیدی طراح صحنه، رضا بهجت طراح نور، بامداد افشار موسیقی و طراح صدا، زهرا صبری، فاطمه عباسی، شیدا صفوی طراح عروسک.

کد خبر 265829

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha