همشهری آنلاین: به دلیل تقارن با شبهای قدر و ایام سوگواری شهادت امام علی (ع) تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از ۲۶ تا ۲۹ تیر اجرایی ندارند.

مرکز نمایش

به گزارش مهر، تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از 26 تا 29 تیر ماه به دلیل فرارسیدن شب های گرامی قدر و ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) اجرایی ندارند.

تمامی تالارهای نمایشی از روز پنجشنبه 26 تا یکشنبه 29 تیر ماه به دلیل فرا رسیدن شبهای گرامی قدر و ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) اجرایی ندارند.

این در حالی است که نمایش «یوبیتسومه» به نویسندگی و کارگردانی نیما نادری چهارشنبه 25 تیر ماه نیز اجرا نخواهد داشت.

همچنین تمرین گروه های نمایشی در روزهای جمعه 27 و شنبه 28 تیر ماه نیز تعطیل است.

مجموعه تئاتر شهر از 22 تیر تا 5 مرداد سال جاری همزمان با فرا رسیدن شبهای گرامی قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) میزبان ویژه برنامه «محفل مهر و ماه» خواهد بود.

در این دوره از ویژه برنامه علاوه بر اجرای چندین نمایش خیابانی، مجلس نقالی و مجالس شبیه خوانی در محوطه تئاتر شهر، نمایشنامه‌هایی از بهرام بیضایی، محمد چرمشیر و میلاد اکبر نژاد نیز در تالار اصلی تئاتر شهر روخوانی می‌شوند.

در بخش فضای باز «محفل مهر و ماه» که از یکشنبه 22 تیر تا شنبه 5 مرداد ماه میزبان علاقمندان تئاتر از ساعت 19:45 در محوطه تئاتر شهر خواهد بود آثار نمایشی چون «مدار 92 درجه» به کارگردانی روح الله سنایی، «اسماعیل ات» به کارگردانی شهاب راحله، «پشت سرت را نگاه نکن» به کارگردانی امیر حسین شفیعی، «علی نامه خوانی» به کارگردانی ابوالفضل ورمزیار، «سبک زندگی» به کارگردانی فرامرز قلیچ خانی و «نفر دوم» به کارگردانی عقیل تقی زاده در کنار مجلس نقالی مرشد محسن میرزا علی اجرا می‌شوند.

این در حالی است که از ساعت 21:30 یکشنبه 22 تیر تا شنبه 28 تیر مجالس تعزیه هم میزبان علاقمندان نمایش های آیینی خواهد بود.

در بخش نمایشنامه خوانی که ساعت 18 در تالار اصلی تئاتر شهر اجرا می‌شود، به ترتیب نمایشنامه «ناگهان هذا جنون العاشقین» نوشته و کار میلاد اکبر نژاد روزهای 26 و 27 تیر، نمایشنامه «زمان سکوت برای زندگان» نوشته محمد چرم شیر به کارگردانی عباس غفاری روزهای 28 و 29 تیر و نمایشنامه «مجلس ضربت خوردن» نوشته بهرام بیضایی به کارگردانی محمد رحمانیان روزهای 30 و 31 تیر روخوانی خواهد شد.

علاقمندان مي‌توانند برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنید.

کد خبر 265714

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha