مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۰
۰ نفر

بوستان ولایت در جنوبی‌ترین نقطه تهران در نیمه دوم‌ماه مبارک رمضان میزبان برنامه‌ای می‌شود که هر شب از ۳هزار مخاطب پذیرایی می‌کند و ۶۰۰ هنرور و عوامل حرفه‌ای در اجرای آن مشارکت دارند.

برنامه ترکیبی «شبی در کهکشان‌ها»

برنامه تركيبي «شبي در كهكشان‌ها» كه قرار است مخاطب را به سفري در اعماق تاريخ ببرد، به كارگرداني هنري بهزاد بهزادپور و همكاري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و ارتش جمهوري اسلامي ايران اجرا مي‌شود.

به گزارش همشهري، معاون فرهنگي، معاون برنامه‌ريزي و مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در كنار مدير برنامه شبي در كهكشان‌ها صبح روز گذشته مقابل نمايندگان رسانه‌هاي گروهي نشستند تا هم از برنامه‌هاي رمضاني سازمان بگويند هم جزئيات بزرگ‌ترين برنامه نمايشي تركيبي ايران را تشريح كنند. سيدغلامرضا ميرحسيني معاون فرهنگي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران ابتدا به ويژگي‌هاي برنامه‌هاي رمضاني امسال اشاره كرد و درباره «ماه مهرباني» گفت: ترويج مهرباني با دادن افطاري ساده با حضور بانيان و مشاركت مردمي اجرا مي‌شود و 19فرهنگسرا با بيش از 400غرفه در پايتخت به‌صورت كامل درگير اين برنامه‌ها هستند.

استقبال 250هزار نفري شهروندان تهراني از برنامه‌هاي رمضاني فرهنگسراها، رونمايي از مجموعه قلم‌هاي شيعيان شامل 500نماد شيعي در قالب 8 قلم جديد از اسماء اهل‌بيت(ع)، علامت‌ها و نقوش مذهبي و ارائه 9 قطعه موسيقايي مذهبي ويژه ولادت امام حسن(ع)، وفات حضرت خديجه(س)، دعاي مجير و ابوحمزه و... از ديگر سخنان ميرحسيني بود. بخش دوم نشست به تشريح جزئيات و ويژگي‌هاي برنامه شبي در كهكشان‌ها اختصاص داشت كه وحيد ملتجي درباره آن گفت: اين برنامه نمايش جلوه‌هاي ويژه به همراه صدا، تصوير، موسيقي و نور است كه به روش‌هاي هنري در يك فرايند تشكيلاتي و منظم قرار مي‌گيرد. 400هنرور در كنار 200نفر از عوامل هنري و فني در مساحتي 2هزار متري در بوستان ولايت در اجراي اين برنامه 120دقيقه‌اي مشاركت مي‌كنند. حضور در برنامه تنها با برگه ورود و ارائه كد ملي امكان‌پذير است و علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به فرهنگسراها به تعداد مورد نياز بليت تهيه كنند. جزئيات بيشتر اين برنامه در سامانه www.9665.ir در دسترس است.

 

کد خبر 265691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha