همشهری آنلاین: رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام افزایش متوسط ۱۰ درصدی مقرری ارزی دانشجویان بورسیه خارج از کشور، گفت: از این پس بورسیه خارج فقط از طریق آزمون یا برای مربیان دانشگاه‌ها انجام می‌شود و دیگر بورسیه بدون آزمون نخواهیم داشت.

به گزارش ايسنا، دکتر مجتبی صدیقی با بيان اين مطلب افزود:‌ افزایش مقرری ارزی دانشجویان بورسیه خارج از اول فروردین ماه اعمال می‌شود.

وی درباره آئین‌نامه جدید کمیته‌های انضباطی دانشگاه‌ها گفت: آئین‌نامه انضباطی جدید هنوز تصویب نشده اما بر اساس برخی از مباحثی که در شرایط جدید دانشگاه‌ها مطرح شده و در راستاي پیگیری حقوق دانشجویان و دانشگاه در حال بررسی این آئین‌نامه هستیم.

صديقي افزود: بر اساس هماهنگی‌هایی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و نهادهای دیگر انجام شده است امیدواریم تا شهریور ماه اين آئین‌نامه نهایی و تصویب شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان درباره برخی شنیده‌ها مبنی بر تشکیل شورای حل اختلاف در آئین‌نامه جدید کمیته انضباطی دانشگاه‌ها، گفت: این مساله به این شکل قاعدتاً نخواهد بود اما اینکه حقوق طرفین با مکانیزم‌های مختلف در بررسی پرونده‌ها لحاظ شود، در برنامه سازمان امور دانشجويان وجود دارد.

کد خبر 265529

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha