پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۲
۰ نفر

اسکیت‌سواری خودش کلی قانون دارد. مثلاً در سایت باشگاه آموزش ترافیک می‌خوانیم که موقع اسکیت‌سواری باید لوازم ایمنی کافی داشته باشیم.

اسکیت‌سواری هم قانون دارد

کنترل سرعت خیلی مهم است و حتماً باید از سمت راست مسیر حركت كنیم و این‌كه سبقت از عابران، دوچرخه‌سواران و اسکیت‌بازان دیگر از سمت چپ انجام می‌شود.

باشگاه آموزش ترافیك هم یك مؤسسه‌ی مردم‌نهاد است كه به‌كار فرهنگ‌سازی ترافیك در بین شهروندان به‌خصوص كودكان و نوجوانان مشغول است و هم اكنون دوهزار عضو دارد. اعضای این باشگاه می‌توانند با مباحث ترافیكی آشنا شوند.

رضا تبریزی، مدیر سایت باشگاه آموزش ترافیك درباره‌ی كار این باشگاه می‌گوید: «این باشگاه، كار آموزش كودكان و نوجوانان را در پارك‌های ترافیك بر عهده دارد و مدرسه‌ی ترافیك و آموزش مداوم به كودكان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های این باشگاه است.»

او می‌گوید: «باشگاه آموزش ترافیك، از سال ۹۲ شروع به كار كرده است. این باشگاه، برای ساختن شهر ایمن و حل مشكلات شهروندی و آلودگی هوا و آلودگی صوتی فعالیت خود را آغاز كرده است. هدف اصلی این باشگاه ایجاد فرصت برای خانواده‌ها و كودكان برای بهره‌گیری از آموزش ایمنی و ترافیك است. بخشی از آموزش‌ها از راه دور انجام می‌شود  و باشگاه، بسته‌های آموزشی برای كودكان و نوجوانان می‌فرستد.»                                    

تبریزی درباره‌ی مدرسه‌ی ترافیك می‌گوید: «باشگاه آموزش ترافیك در نظر دارد مدرسه‌ی فرهنگ ترافیك را برای اولین‌بار در كشور ایجاد كند. در طول سال‌ تحصیلی برنامه‌ی آموزشی ۶۳ ساعته‌ی ترافیك اجرا خواهد شد و دانش‌آموزان گواهینامه‌ی آموزش ترافیك دریافت می‌كنند، مثل مدارس «اكو اسكول» یا همان مدرسه‌های سبز...»

کد خبر 265442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha