همشهری آنلاین: با شرکت هنرمندان، فرهیختگان و فعالان قرآنی از ۱۶ کشور که به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در کشورمان حضور یافته اند، بخش بین الملل بیست‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن افتتاح می‌شود.

ابوذر ابراهیمی ترکمان

به گزارش خبرگزاری مهر، آئين آغازين بخش بين‌الملل بيست‌ و دومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم، ساعت 22 فردا، يكشنبه 15 تيرماه با حضور ابوذر ابراهيمي تركمان، رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخصيت‌ها، هنرمندان و فعالان قرآني ايراني و خارجي برگزار مي‌شود.

مراسم افتتاحیه بخش بین‌الملل در طبقه‌ همکف ساختمان موزه‌ دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

هنرمندان و فعالان قرآني از 18 كشور خارجي در بيست‌ودومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم حاضر خواهند بود.

هنرمندان و پژوهشگرانی از كشورهاي روسیه، کویت، کرواسی، تونس، سوریه، لبنان، پاکستان، اسپانیا، هند، الجزایر، ترکیه ، پاکستان، مالزی، روسیه، اوگاندا، تانزانیا، تونس و سوریه در نمایشگاه امسال به ارايه‌ي آثارشان خواهند پرداخت.

علاوه بر نمایش آثار هنری هنرمندان خارجي شركت كننده در نمايشگاه قرآن تهران، پژوهشگران خارجی دعوت شده نيز در 4 نشست تخصصی برگزار شده در نمايشگاه شرکت خواهند کرد. بازديد از مراكز علمي و دانشگاهي از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي میهمانان خارجی نمايشگاه قرآن تهران است.

بيست‌ودومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن تهران، تا 23 مردادماه از ساعت 18 تا 24 در باغ موزه‌ دفاع مقدس، واقع در بزرگراه شهيد حقاني، آماده‌ بازديد علاقه مندان است.

کد خبر 264874

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha