همشهری‌آنلاین: هوش هیجانی خود را بسنجید با ۲۲ آزمون ارزیابی هوش هیجانی (EQ ) برمبنای روانشناسی شخصیت اثر فیلیپ کارتر با ترجمه محمود امیری‌نیا و پریسا آقازاده منتشر شد.

هوش هیجانی خود را بسنجید

ناشر در معرفي اين كتاب اينگونه آورده است: هوش هیجانی با علامت اختصاری (EI) به تواناییِ تشخیص، ارزیابی و مدیریت هیجان در خود، دیگری و گروه گفته می‌شود و توسط یک شاخص ارزیابی به نام ضریب هوش هیجانی یا (EQ) مشخص می‌شود. مفهوم هوش هیجانی را نمی‌توان به راحتی و به شکل سنتی و کلاسیک اندازه‌گیری کرد، زیرا هوش هیجانی به همراهِ شخصیت فرد، رشد و تکامل می‌یابد که کار ارزیابی را برای مصاحبه‌های آموزشی، شغلی، استخدامی و یا حتی سرمایه‌‌گذاری‌های تجاری و حرفه‌ای سخت می‌کند.

از این رو 22 نوع آزمون هوش هیجانی که فیلیپ کارتِر در این کتاب طراحی نموده، یک سنجش علمی و کاربردی است که به شیوه‌ای مدرن و قابل استفاده برای عموم طراحی شده است. در حال حاضر کتاب هوش هیجانی خود را بسنجید، یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتابهای سایت آمازون می‌باشد.

كتاب هوش هیجانی خود را بسنجید، در 239 صفحه توسط نشر آراسته منتشر شده است. چاپ اول اين كتاب به شمارگان 3000 نسخه و به قيمت 10 هزارتومان روانه بازار شده است. علاقمندان جهت تهيه آن مي‌توانند در تهران با شماره تلفن 44758812 تماس حاصل نمايند.

کد خبر 263953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha