مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

فروش ویژه فروشگاه‌های شهروند به مناسبت ماه مبارک رمضان امسال ۵ روز زودتر از برنامه سال‌های قبل آغاز خواهد شد.

فروشگاه شهروند

به همين مناسبت تمامي فروشگاه‌هاي شهروند از فردا (4تيرماه) تا 10مرداد‌ماه بيش از 2هزار باركد كالا را با 5تا 25درصد تخفيف به شهروندان ارائه مي‌كنند. كالاهاي مشمول تخفيف نيز شامل برنج، روغن، قند، شكر، انواع اقلام پروتئيني و لبني است.
به گفته قدرت‌الله گودرزي، مديرعامل شركت شهروند به مناسبت جشنواره ماه مبارك رمضان كه با شعار «فصل نيايش» آغاز خواهد شد، يك ساعت به زمان كاري فروشگاه‌هاي شهروند اضافه مي‌شود؛ ضمن اينكه 8فروشگاه ديگر به نام‌هاي بيهقي، بهرود، بوستان، ايران‌زمين، بهاران، حكيميه، صادقيه و شهرري به‌صورت شبانه‌روزي فعال خواهند بود.

مديرعامل شركت شهروند كه ديروز در نشست خبري جشنواره فصل نيايش و اهداي جوايز ويژه جشنواره نسيم نوروزي شركت كرده بود، ضمن اعلام خبر افتتاح فروشگاه شهروند دارآباد همزمان با عيد سعيد فطر گفت: تا پايان سال تعداد فروشگاه‌هاي شهروند از 24به 30مركز افزايش خواهد يافت و تعدادي از فروشگاه‌هاي شهروند نظير كاشانك، لواسان، چيذر و نازي‌آباد نيز جابه‌جا خواهد شد و به جاي آ‌نها فروشگاه‌هاي بزرگ‌تر با امكانات بيشتري جايگزين مي‌شود.‌وي در پاسخ به خبرنگارهمشهري درباره نحوه مشاركت‌بخش خصوصي به‌منظور توسعه ‌فروشگاه‌هاي شهروند، گفت:

از اين بعد شهروند ديگر كار راه‌اندازي فروشگاه را عهده‌دار نخواهد شد بلكه در اين‌باره بررسي‌هايي انجام شده كه البته هنوز شكل قطعي به‌خود نگرفته اما به محض آماده شدن و قطعي شدن مطالعات، آن را در يك نشست خبري اعلام عمومي خواهيم كرد. گودرزي افزود: قدر مسلم يكي از راه‌هاي مشاركت با بخش خصوصي از طريق سهم از فروش است، به‌گونه‌اي كه ساختمان آماده توسط فرد مشاركت‌كننده در اختيار شهروند قرار مي‌گيرد و ما كار تجهيز آن را عهده‌دار مي‌شويم و از نيروهاي شهروند هم براي اداره آن استفاده مي‌كنيم و مديريت سيستمي و نرم‌افزاري را نيز برعهده مي‌گيريم.

وي درعين حالي‌كه از طرح راه‌اندازي فروشگاه‌هاي شهروند محله‌اي در 374محله شهرتهران خبر داد اما تأكيد كرد: در مرحله نخست اولويت ما اين است كه در 8منطقه شهر نظير مناطق 3، 9، 11، 8، 15، 17، 18و 21كه فاقد فروشگاه‌هاي شهروند هستند، اقدام به راه‌اندازي فروشگاه‌هاي بزرگ كنيم. يكي از اين فروشگاه‌ها، شهروند 17شهريوراست كه به‌زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.
گودرزي يكي از فروشگاه‌هاي مشاركتي با بخش خصوصي را فروشگاه شهروند ايران زمين دانست و گفت: فروشگاه ايران زمين كه 12روز پيش توسط مردم در شهرك قدس افتتاح شد، علاوه بر تخفيف‌هاي ماه مبارك رمضان، به مناسبت افتتاح، كالاهايش را با 20درصد تخفيف پايين‌تر از ديگر فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و بازار ارائه مي‌كند.

مديرعامل فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شهروند با بيان اينكه قراردادهاي بخش خصوصي در فروشگاه‌هاي شهروند 3 ساله است، ادامه داد: اين قراردادها با توافق طرفين به 10سال افزايش مي‌يابد. بنابراين گزارش ديروز با حضور خبرنگاران مراسم اهداي 7دستگاه خودروي رانا به برندگان خوش‌شانس جشنواره نوروزي برگزار شد.

کد خبر 263582

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha