همشهری آنلاین: مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور با انتقاد از اینکه «دستگاه‌ها بعضاً تا کنون از روابط عمومی‌ها انتظار انجام تبلیغات صرف داشته‌اند»، گفت: بخشی از مشکلات پیش آمده برای روابط عمومی که مانع بالندگی آنها شده است، به انتظار صرف دستگاه‌ها از روابط عمومی برای تبلیغ و برجسته‌سازی فعالیت‌های دستگاه‌ها برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار همشهري آنلاين، محمدرضا صادق دوشنبه 2 تير ماه در آئين نهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي در سالن اجتماعات هتل ارم، با بيان اين مطلب افزود: بين تبليغ و روابط عمومي، تفاوت وجود دارد و عمل روابط عمومي بايد يك روح و فرهنگ باشد.

مشاور رسانه‌اي رئيس‌جمهور با بيان اينكه روابط عمومي‌ها بايد به ارتباط دو سويه فكر كنند، خاطرنشان كرد: روابط عمومي براي اينكه نه دچار افراط شود و نه تفريط، و وظيفه خود را در زمينه برقراري ارتباط دوسويه محقق كند، با تبيين ابعاد و مختصات و مشخصه‌هاي اعتدال مي‌تواند به موفقيت نزديك شود.

صادق تصريح كرد: بخشي از گرفتاري‌هايي كه كشور در سال‌هاي گذشته با آنها مواجه بوده است، ناشي از نماياندن و مطرح كردن موضوعاتي بوده كه جو اعتدالي و انصاف در آنها رعايت نشده است. روابط عمومي‌ها در دوره گذشته، به اعتقاد من، بعضاً شرايطي برايشان پيش مي‌آمده كه ناگزير مي‌شدند مطالبي را بيشتر و افراطي‌تر از آنچه هست بازگو كنند و از اين طريق افكار عمومي را تحت تأثير قرار دهند.

وي ابراز اميدواري كرد، خروجي فعاليت‌هاي روابط عمومي‌ها از افراط و تفريط به دور باشد و وجه اعتدالي در آنها غالب باشد. 

کد خبر 263579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha