همشهری آنلاین: مسجد جامعی در جمع فعالان روابط عمومی با تأکید بر اینکه «روابط عمومی، حوزه محرمانه ندارد»، گفت: آنجا که حوزه محرمانه است، چندان جای روابط عمومی نیست. حوزه محرمانه یعنی بولتن را به حداقل برسانیم؛ در چنین شرایطی است که اعتماد به افکار عمومی شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار همشهري آنلاين، احمد مسجد جامعي دوشنبه 2 تير ماه در آئين نهمين جشنواره ملي انتشارات روابط عمومي در محل سالن اجتماعات هتل ارم تهران، با بيان اين مطلب گفت: روابط عمومي كار هنرمندانه‌اي است. هنر در روابط عمومي به خلاقيت‌هاي فردي برمي‌گردد. روابط عمومي وقتي با هنر پيوند مي‌خورد جنبه متفاوتي ايجاد مي‌شود و اين هنر به خلاقيت‌هايي برمي‌گردد كه مدير روابط عمومي مي‌تواند از آن استفاده كند.

رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با بيان اينكه «گاهي جشنواره‌ها يا اخبار، اثري معكوس دارند»، خاطرنشان كرد: روابط عمومي بايد جايگاه خالي ذهن مخاطب را پيدا كند و بر روي آن جاي خالي، سرمايه‌گذاري انجام دهد.

مسجد جامعي از احترام و صداقت نسبت به مخاطب به عنوان اصول انكارناپذير روابط عمومي نام برد و احترام گذاشتن به مخاطب را به مثابه اطلاعات دادن به او ارزيابي كرد و گفت: با اعتماد به عنصر انساني و خلاقيت انساني، مي‌توانيم اين اعتماد را منشأ اثر كنيم.

وي در خاتمه با يادآوري فرا رسيدن هشتاد سالگي خبرگزاري ايرنا، ابراز اميدواري كرد هشتاد سالگي ايرنا بدون سر و صدا نگذرد و جشني به اين مناسبت برگزار شود.

کد خبر 263574

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha