همشهری آنلاین: حمید چیت‌چیان در نخستین جشنواره آگاه سازی و فرهنگسازی صنعت آب و برق گفت: سیستم‌های ما سیستم‌های ایده‌آلی نیست و از نظر بوروکراسی، از نظر فنی و از نظر ارتباط با مردم مشکل داریم.

نسیم آنلاین نوشت: او گفت: اگر بتوانیم با مردم ارتباط مناسبی داشته باشیم، مردم خود مشکلات را به گوش مسئولان می‌رسانند.

وزیر نیرو با بیان اینکه انجام درست مسئولیت‌ها، رضایت مردم را در پی دارد، گفت: ما همیشه نیازمند همنکاری مردم هستیم و اگر در بروز یک مشکل اجتماعی به همکاری مردم و اطلاع‌رسانی مناسب توجه نکنیم ممکن است یک مسئله ساده فنی تبدیل به یک مسئله امنیتی شود و قطعی آب در تابستان و یا قطعی برق به دلیل یک مشکل فنی در صورت عدم اطلاع‌رسانی مناسب تبدیل به نارضایتی شده و مشکلات گسترده منطقه‌ای را در پی داشته باشد اما اگر روابط عمومی‌‌های صنعت آب و برق به موقع و به طور مطلوب اطلاع‌رسانی کنند، با همکاری مردم و پیام‌رسانی موثر مشکلات به راحتی حل خواهد شد.

چیت‌چیان با اشاره به درخواست‌های متعدد مردم برخی شهرهای کشور برای جداسازی شبکه آب شرب از آب بهداشتی گفت: ضرورت‌ها ما را به جایی رسانده است که ناچاریم در برخی شهرها شبکه آب شرب را از آب بهداشتی جدا کنیم.

او گفت: ‌در این صورت آب موجود در برخی شهرها که در حد استاندارد آب بهداشتی است باقی مانده و آب شرب به صورت بسته‌بندی ارائه می‌شود که این موضوع در درخواست مردم شهرهایی مثل مشهد وجود دارد.

وزیر نیرو گفت:‌ در مدیریت بحران و شرایط اضطراری بسیار نیازمند همکاری مردم هستم و اگر شرکتهای آب و برق همکاری مردم را در فعالیت خود داشته باشند هیچگاه مشکلات فنی و مسائل ساده، پیچیده و گسترده نخواهد شد.

کد خبر 262056

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha