مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: به دنبال کسب اطلاع سازمان های مسئول در امور آسیب دیدگان اجتماعی همچون ستاد مبارزه با مواد مخدر و استانداری تهران و پیگیری مساله بی‌خانمان‌ها، با مساعدت قوه قضائیه اجازه از سر گیری فعالیت گرمخانه خاوران صادر شد.

به گزارش تهران سما، با توجه به ملاحظات اجتماعی مقرر شد تا نیروی انتظامی و نهادهای مسئول نسبت به برخورد با عوامل بزهکار وارد عمل شده و موضوع تامین امنیت عمومی، ارتقاء احساس امنیت مردم و آرامش روانی جامعه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

این گزارش حاکی از آن است که فعالیت گرمخانه خاوران از شب گذشته آغاز شده و تنها نسبت به پذیرش جامعه هدف و ارائه خدمت به آنها خدمت می کند.

روز گذشته نیز جلسه ای اضطراری در ستاد ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی استانداری تهران برای بررسی و رسیدگی به گرمخانه خاوران با حضور مسئولان تشکیل شد تا مشخص شود چه میزان از آسیب های ایجاد شده که موجب نارضایتی مردم بوده به گرمخانه ارتباط دارد.

این گزارش می‌افزاید هم افزایی و انسجام در انجام فعالیت‌های سازمان‌های مسئول در ارتباط با جامعه هدف گرمخانه‌ها ، ضابطه مند شدن پذیرش افراد در گرمخانه‌ها، استقرار نماینده تام الاختیار از دستگاه‌های مسئول در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرمخانه‌ها ، ضرورت ایجاد ایستگاه پلیس در منطقه خاوران در نزدیکی گرمخانه از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

همچنین در این جلسه طرح تشکیل کمیته‌ای متشکل از نیروی انتظامی ، شهرداری تهران، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرمانداری‌ها و بهزیستی با مدیریت خود استانداری برای رسیدگی به امور گرمخانه‌ها تشکیل شود.

کد خبر 262026

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha