جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: با توجه به تخلفی که در بورسیه تعدادی از دانشجویان دکترا اتفاق افتاده است نه تنها مسئولین وقت باید پاسخگو باشند بلکه قطعا مجلس از کوتاهی که شده نخواهد گذشت.

تحصیل دانشگاه بورسیه

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تخلف ارائه بورس به دانشجویان دکترا، اظهار کرد: با توجه به اتفاقی که رخ داده روند بورسیه سایر دانشجویان نباید به طور کلی متوقف شود زیرا در حال حاضر افرادی هستند که واجد شرایط هستند و می‌توانند از این بورس استفاده کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در پی اتفاق رخ داده در وزارت علوم از یکسری رانت‌هایی استفاده شده است که محل اشکال می‌باشد، گفت: متاسفانه بعضی از افراد با معدل پایین و عدم داشتن شرایط لازم از رانت‌هایی استفاده کرده‌اند که حتما هم باید بررسی‌های لازم انجام شده و ضمن لغو حکم برخورد لازم نیز صورت گیرد.

وی تصریح کرد: بعضی از فرزندان روستایی هستند که از امتیازات علمی برخوردارند اما متاسفانه آنها نتوانسته‌اند از شرایط بورسیه که حق آنها نیز می‌تواند باشد، استفاده کنند.

فیاضی خاطرنشان کرد: انتظار ما از وزارت علوم این است که برخوردهای لازم را در دستور کار قرار دهد البته کمیسیون آموزش دو هفته فرصت داده است که امیدواریم بعد از تعطیلات مجلس پاسخ‌های لازم ارائه شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: نه تنها مسئولین و وزیر وقت باید پاسخگو باشند بلکه مجلس و نظام از کوتاهی که اعمال شده است نخواهد گذشت و در هر دولتی ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد و این کاری مذموم و ناپسند است و به واسطه قانون باید برخوردهایی صورت گیرد.

کد خبر 261618

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha