همشهری آنلاین: رییس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور گفت: تا کنون منابع رسمی ادعای یک رسانه غیرمعتبر و ناشناس در رابطه با پناهندگی «جمشید دانایی‌فر» پنجمین مرزبان ربوده شده کشورمان را گزارش نکرده‌اند.

به گزارش ایرنا، روح‌الله جمعه‌ای در پاسخ به سوالی درباره صحت و سقم اخبار منتشر شده در خصوص پناهندگی «جمشید دانایی‌فر» پنجمین مرزبان ربوده شده ایرانی، اظهار داشت: منابع رسمی این خبر را گزارش نکرده‌اند و وزارت کشور همچنان پیگیر روشن شدن سرنوشت دانایی‌فر است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور تصریح کرد: ما هر گونه اتفاق و رویدادی در این زمینه را متوجه دولت پاکستان می‌دانیم و پیگیری‌ها تا روشن شدن وضعیت این مرزبان ربوده شده همچنان ادامه خواهد داشت.

یک مقام آگاه نیز که خواست نامش فاش نشود، در این زمینه به ایرنا گفت: جریان‌های معاند نظام به دنبال جریان‌سازی رسانه‌ای در موضوع گروگان‌ها هستند.

وی تاکید کرد: انتشار اخبار ضد و نقیض رسانه‌ای با هدف مطرح کردن جریان‌های معاند نظام است.

رامین حضرتی، سجاد زاهانی، جمشید دانایی‌فر، محمد نظامی و جمشید تیموری پنج مرزبان ایرانی شامگاه 17 بهمن سال 92 توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل جکیگور در جنوب استان سیستان و بلوچستان ربوده شدند و به داخل خاک پاکستان انتقال داده شدند. گروهک تروریستی جیش‌العدل پس از آن اعلام کرد جمشید دانایی‌فر یکی از پنج مرزبان ربوده شده را به شهادت رسانده ولی هیچ سندی در این زمینه منتشر نشده است.

چهار مرزبان دیگر در روز 17 فروردین ماه سال جاری آزاد شده‌اند و پیگیری‌ها برای آزادی جمشید دانایی‌فر ادامه دارد.

کد خبر 260955
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز