همشهری آنلاین: رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور،ضمن تکذیب انتشار برخی مطالب نادرست درباره وجود اختلاف و ناهماهنگی در این وزارتخانه گفت: مجموعه وزارت کشور در هماهنگی کامل به ایفای نقش خود مشغول است و از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه متوازن کشور استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایرنا ایرنا «روح الله جمعه‌ای» روز پنج شنبه  8 خرداد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به انتشار برخی مطالب در رسانه‌ها مبنی بر استعفای «سیدکاظم میرولد» معاون سیاسی وزیرکشور اظهار داشت: وی از نیروهای ارزشمند، کاردان، با تجربه، متعهد و از سرمایه‌های کشور است که پس از تشکیل دولت یازدهم قول همکاری و مساعدت برای اعمال گفت‌مان اعتدال در دولت و وزارت کشور را داد و وارد این مجوعه شد.

وی ادامه داد:سیدکاظم میرولد در طول این مدت نیز صادقانه و کاملا همراه ،هماهنگ و همدل با وزیرکشور فعالیت کرده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور تاکید کرد: وی از ابتدای پذیریش مسوولیت در مجموعه وزارت کشور مطرح کرده بود که برای یک مقطع معین به این وزارتخانه می آید که اخیرا نیز ابراز تمایل کرد تا به محل فعالیت سابق خود که از حوزه های تاثیرگذار کشور است بازگردد.

جمعه ای خاطرنشان کرد:وزارت کشور همچنان از مشاوره و نظرات کارشناسی سیدکاظم میرولد بهره مند خواهد بود.

به گزارش ایرنا، برخی رسانه ها اخباری مبنی بر اختلاف معاون سیاسی وزیر کشور با مدیریت این وزارتخانه و بی نتیجه بودن پادرمیانی معاون اول رییس جمهوری و در نهایت استعفای میرولد منتشر کرده بودند.

کد خبر 260929
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز