همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۳ از روز یک‌شنبه ۱۱ خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، حسین توکلی با بیان این خبر گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 منحصراً از طریق ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون، گفت: متقاضیان از روز یک‌شنبه 11 خرداد ماه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه اطلاعیه‌های موجود در این زمینه که بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده داوطلبان تا 19 خرداد ماه نسبت به ثبت‌نام در این دوره فرصت دارند و امتحان این آزمون در روز 23 مرداد ماه در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: از بین 74 کد رشته امتحانی در این آزمون پذیرش در 34 کد رشته امتحانی به‌صورت پذیرش از طریق آزمون و در 40 کد رشته امتحانی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون انجام می‌شود. بدیهی است داوطلبان شرکت‌کننده در کد رشته‌های امتحانی این آزمون و شرکت‌کنندگان برای ثبت‌نام در کد رشته‌هایی که بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون پذیرش می‌شود، لازم است در زمان مقرر در این آزمون ثبت‌نام کنند.

کد خبر 260857
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز