شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کتاب روابط ‏ عمومی دو تالیف دیریدکی. برکنریج و ترجمه مریم صالحی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی رونمایی و به بازار کتاب عرضه شد.

کتاب روابط عمومی دو

به گزارش شارا، دیردر کی. برکنریج مدیر ارتباطات پی.اف.اس. مارکت وایز، یک کارگزاری ارتباطات بازاریابی در نیوجرسی است. او که یکی از کهنه‌سربازان صنعت روابط‌عمومی است،‌گروه خلاقی از مدیران روابط‌عمومی و بازاریابی را رهبری می‌کند که برای افزایش آگاهی از علامت تجاری موکلین خود، کارزارهای روابط‌عمومی راهبردی و خلاق تنظیم می‌کنند. او به مدیران ارشد شرکت‌هایی چون اینسنت وان،‌ جی‌وی‌سی، مایکل سی. فینا،‌ خدمات فن‌آوری کوالیتی‌ و شبکه‌های نوری مترو آر‌سی‌ان مشاوره می‌دهد.

نویسنده کتاب همچنین استاد دانشگاه فرلی دیکینسون در مدیسونِ نیوجرسی است و به تدریس روابط‌عمومی و بازاریابی تعاملی برای برنامه مدیریت تجارت جهانی مشغول است. او نویسنده دو کتاب ابزار جدید روابط‌عمومی و ترویج علامت تجاری در سایبر: توسعه علامت تجاری در اقتصاد دیجیتال برای انتشارات اف‌تی پرنتیس هال است.

دیردر درباره موضوعاتی چون روابط‌عمومی،‌ بازاریابی دیجیتال‌ و ترویج علامت تجاری در انجمن روابط‌عمومی آمریکا،‌ انجمن ملی رادیو و تلویزیون،‌ مؤسسه تحقیقات راهبردی،‌ سازمان مدیران زن و کالج‌ها و دانشگاه‌های متعددی سخنرانی کرده است. او عضو انجمن روابط‌عمومی آمریکا است و عضو هیئت مدیره شعبه نیوجرسی انجمن و باشگاه تبلیغات نیوجرسی بوده است.

روابط‌عمومی دو در واقع، از وب یک و کانال جدید آن برای توزیع اطلاعات الهام گرفته است. این پدیده همه چیز را دست‌خوش تغییر کرده است. رسانه سنتی را وادار به تکامل کرده است. طیف کاملاً جدیدی از تأثیرگذاران را با سازوکاری متفاوت برای جمع‌آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات پدید آورده و روش معمول و روزانه جستجو برای اخبار را تغییر داده است.

کتاب روابط‌عمومی دو فلسفه و روشی برای بهبود کیفیت کار، تغییر بازی‌ و مشارکت دادن مردم به گونه‌ای آگاهانه‌تر و تیزهوشانه‌تر است. این پدیده در باره ابزار جدید وب نیست. آن‌ها فقط ابزاری برای تسهیل گفتگو هستند ...

اگر بخواهیم صریح باشیم،‌ حقیقت این است که روابط‌عمومی دو همان چیزی است که روابط‌عمومی همواره باید می‌بود. اکنون با محقق شدن دموکراسی در دنیای رسانه،‌ مردم در نقش تأثیرگذاران ظاهر می‌شوند و ضمن این که کامل‌کننده متخصصان و خبرنگاران سنتی هستند،‌ همچنان منبعی از مشتریان محسوب می‌شوند.

هدف این کتاب درک روابط‌عمومی جدید برای احیای آن است. دیردر برکنریج نتیجه سال‌ها تجربه و اشتیاق خود به این حرفه را در صفحات این کتاب گنجانده است تا به شما توانایی تغییر و در نهایت مشارکت در رسانه جدید بدهد. بدین منظور،‌ شما روش‌های ارتباطات امروز را خواهید آموخت. روش‌هایی که به شما کمک می‌کند وارد گفتگوهای معنادار شوید و روابط قوی‌تری - شخصی و حرفه‌ای - با مشتریان،‌ تأثیرگذاران،‌ متخصصان و رسانه‌های سنتی و مانند آن‌ها برقرار کنید.

روابط ‏ عمومی دو: تالیف: دیریدکی.برکنریج / ترجمه: مریم صالحی/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول ـ 1393 / قطع وزیری / قیمت: 18هزار تومان/ 308 صفحه / موضوع: روابط عمومی، رسانه های گروهی و بازرگانی.

این کتاب در 4 بخش و پانزده فصل تدوین شده است که به شرح زیر است:

فهرست مطالب

پیش‏گفتار

  • از پی‌آر تا پی‌آر 2 تا روابط‌عمومی
  • درآمدی بر روابط عمومی 2
  • آیا آماده‌اید که مهیای 2 باشید؟
  • انفجار بزرگ
  • درباره این کتاب
بخش اول: گذار به روابط عمومی 2
  • فصل اول: روابط عمومی 2 اینجاست
  • می‌توانید روش بهتری بیابید
  • پیش بروید و تفریح کنید
  • بهترین و به یاد ماندنی‌ترین منابع ارتباطی
  • خبرنامه الکترونیکی
  • بازاریابی ویروسی
  • اطلاعیه خبری از طریق پست الکترونیکی

فصل دوم: تحقیق 2 را آغاز کنید

  • بهترین تعهدی که تاکنون به انجام رسانده‌اید
  • آیا آماده تحقیق هستید؟
  • روش‌های جدید تحقیق برای دسترسی به تأثیرگذاران
  • مصاحبه‌ای با متخصصان سیژن
  • تغییرات 2 برای بهتر شدن

فصل سوم: تحقیق با منبع تخصصی

  • اینترنت با بودجه شما همخوانی دارد
  • اساتید نیازی به ارایه درخواست در اینجا ندارند
  • شریک مناسبی برای تحقیقات خود بیابید
  • سخن متخصصان

فصل چهارم: دسترسی به رسانه آن‌لاین برای پوشش بهتر

  • برای برقراری ارتباط تا کجا باید پیش رفت
  • به تاثیرگذاران خود چیزی را بدهید که خواستار آن هستند
  • کمک در راه است
  • عامل انسانی برای شما یک مزیت است
  • منابع برای روابط و پوشش بهتر
  • خبرنگاران با علایق خاص خود خواهان اخبار هستند

فصل پنجم: نظارت بهتر برای روابط‌عمومی 2

  • رسانه اجتماعی و آنچه/کسی که باید بر آن نظارت شود
  • ابزار پیشرفته شما برای نظارت
  • ارزیابی گفتگوها
  • دیدگاه یک متخصص درباره نظارت و ارزیابی وبلاگ‌ها

بخش دوم: گرایشی جدید در روابط عمومی

فصل ششم: اتاق‌های خبر تعاملی:‌ چگونه رسانه‌ها را جذب کنیم

  • اصول را پوشش داده‌اید
  • اتاق‌های خبر طیف گسترده‌ای از نیازها را تأمین می‌کنند
  • مصاحبه با یک متخصص
  • می‌توانید خود مدیریت اتاق خبر را به عهده گیرید
  • اتاق‌های خبر آن‌لاین پیشرو
  • اتاق خبر آن لاین پیشرو شماره 1
  • اتاق خبر آن لاین پیشرو شماره 2
  • اتاق خبر آن لاین پیشرو شماره 3

فصل هفتم: اطلاعیه خبری رسانه اجتماعی: تغییری که پیش‌تر باید رخ می‌داد

  • شکلی جدید برای شروع گفتگو
  • برای رسانه اجتماعی آماده باشید
  • آغاز کار با رسانه اجتماعی
  • نیازی نیست یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار تحت وب باشید تا ابزار 2 تولید کنید
  • چند توصیه برای برنامه‌نویسان نوپای روابط عمومی 2
  • چه زمانی باید از یک متخصص کمک بگیرید
  • مصاحبه با یک متخصص
  • الگوی رسانه اجتماعی: نظر یک متخصص روابط‌عمومی

فصل هشتم: شبکه‌سازی اجتماعی: انقلابی آغاز شده است

  • آغاز انقلاب
  • دسترسی به مخاطبان از طریق شبکه اجتماعی
  • رهبران وبلاگ‌نویسی
  • شبکه اجتماعی چگونه علامت تجاری شما را تغییر می‌دهد؟
  • شناسایی گرایش‏ها در شبکه اجتماعی
  • شبکه‌های اجتماعی بسیار فراتر از دوست‌یابی می‌روند
  • شبکه‌های اجتماعی را چگونه ارزیابی کنیم - دیدگاه یک متخصص
  • حرکت به پیش با شبکه اجتماعی

فصل نهم: فن‌آوری آر.اس.اس: ابزاری واقعاً ساده برای گسترش دسترسی شما

  • نفوذ به درون خوشه‌ها
  • تجهیزات بازاریابی خود را افزایش دهید
  • مسؤول بودن به چه معناست
  • متخصصان نظر می‌دهند
  • دیدگاه یک ناشر
  • حرکت به سمت آینده با آر.اس.اس

فصل دهم: صوت و تصویر برای ارتقای ارتباطات وب

  • چیزی بیش از یک سرگرمی
  • رقابت وب 2 در حال شعله‌ورتر شدن است
  • 10 دلیل برای استفاده یک متخصص از ویدیو
  • درس‌هایی از یک رهبر فکری
  • دیدگاه یک کارگزاری
  • استفاده از صدا و تصویر برای موفقیت ارتباطات روابط‌عمومی 2

بخش سوم: پذیرش روابط‌عمومی 2

فصل یازدهم: رسانه اجتماعی: خود و علامت تجاری خود را غوطه‌ور کنید

  • یک مصرف‌کننده رسانه اجتماعی باشید
  • تجدیدنظر درباره ارتباطات بر اساس رفتار مصرف‌کننده
  • قدرت دادن به مردم
  • مخاطبان خود را نزدیک خود نگه دارید
  • دیدگاه یک متخصص درباره ابزار رسانه اجتماعی
  • حرکت به جلو از طریق درک و تجربه

فصل دوازدهم: استفاده متخصصان از روابط‌عمومی 2

  • رسانه اجتماعی برای تازه‌واردان
  • درگیر کردن شرکت‌های بزرگ
  • دیدگاه استاد/مشاور
  • روش‌های برتر از مژده‌رسانان فن‌آوری
  • پرسش و پاسخ با یک نوآور رسانه اجتماعی
  • پیش روید، درباره رسانه اجتماعی پرشور باشید

فصل سیزدهم: ذهنیت خبرنگار روابط‌عمومی 2

  • چگونه به عظمت روابط‌عمومی دست یابیم
  • توصیه‌های تأثیرگذاران
  • پرسش و پاسخ با یک خبرنگار طراز اول
  • روابط‌عمومی 2 به معنی روابط‌عمومی عالی است

فصل چهاردهم: یک برنامه روابط‌عمومی 2

  • بهترین رویکرد برنامه‌ریزی روابط‌عمومی 2
  • استراتژی و برنامه‌ریزی خلاق روابط‌عمومی 2
  • اَدورب مدیا
  • تامی اینترنشنال
  • خدمات کیفیت فن‌آوری
  • فن‌آوری اسکو پاور
  • پیشرفت با برنامه روابط‌عمومی 2

بخش چهارم: آینده 2

فصل پانزدهم: راه رسیدن به روابط‌عمومی عالی

  • راه رسیدن به ارتباطات عالی
  • شما مسیر طولانی را پیموده‌اید
  • موضوعات داغ روابط‌عمومی 2
  • توصیه‌های دیگر متخصصان 2
  • علامت تجاری شما و روابط‌عمومی 2
  • روابط‌عمومی در مسیر بهبود گام برمی‌دارد
  • تنها با آن همراه نشوید - در جستجوی آن باشید
کد خبر 260336
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز