همشهری آنلاین: دانشکده مدیریت دانشگاه الزهرا (س) که به همت دکتر عباس مصلی‌نژاد از خیرین آموزش عالی ساخته شده است چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور معاون اداری مالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش مهر، دانشکده مدیریت دانشگاه الزهرا (س) صبح چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه با حضور دکتر محمدحسین امید معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر انسیه خزعلی رئیس دانشگاه الزهرا (س)، دکتر عباس مصلی‌نژاد و اعضای هیئت مدیره بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد که ساخت این ساختمان را بر عهده داشتند، افتتاح شد.

این دانشکده با مساحتی بیش از 5 هزار متر مربع و در 7 طبقه که 6 گروه آموزشی علوم اجتماعی، جامع شناسی، اقتصاد، حقوق، حسابداری و مدیریت در آن مستقر می‌شوند، افتتاح شد.

تا کنون ساخت 32 مدرسه، 500 بورس تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان، 5 خوابگاه دانشجویی، 4 مدرسه در مشهد، ساختمان مکانیک دانشگاه تهران و پروژه‌های دیگر، بخشی از فعالیت‌های دکتر مصلی‌نژاد خیر آموزش عالی است.

دکتر محمدحسین امید، معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم گفت: طی 35 سالی که با افراد و خیرین زیادی سر و کار داشتم، دکتر مصلی‌نژاد با عشق، اعتقاد و علاقه تمام بدون کوچکترین منت پروژه‌های دانشگاهی را انجام داد و کسی نمی‌تواند در بخش خصوصی و دولتی با پروژه‌هایی که وی احداث می‌کند، رقابت کند.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: دکتر مصلی نژاد به دانشگاه کمک فکری نیز می‌دهد؛ مشاور معاون اداری مالی وزیر و از اعضای هیئت امنای دانشگاه تهران نیز است. من شهادت می‌دهم که دکتر مصلی‌نژاد تا کنون هیچ چیز و هیچ امتیازی از این مملکت برای خود نگرفته و هر چه دارد از کاری است که از خارج از کشور انجام داده و آورده است.

در ادامه مراسم، از دکتر مصلی‌نژاد و هیئت مدیره بنیاد مصلی‌نژاد تقدیر شد.

کد خبر 260201
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز