همشهری آنلاین: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برگزاری سی‌ویکمین جشن سالروز تاسیس این دانشگاه را که صبح چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، تشریح کرد.

به گزارش مهر، ابراهیم واشقانی فراهانی با اعلام این خبر گفت: سی‌ویکمین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی از صبح چهارشنبه 31 اردشبهشت ماه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی فناوری ریاست جمهوری به همراه معاونان‌شان، اعضای هیات موسس و هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای هیات امنای استان‌ها و سایر فرهیختگان از واحدهای دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رونمایی از جایزه ویژه حضرت امام خمینی (ره) در این آئین، گفت: در جشن سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، جایزه ویژه امام خمینی (ره) به سه برگزیده رشته‌های فیزیک، شیمی و علوم انسانی اعطا می‌شود. این جایزه که شامل یک مبلغ و اعتبار پژوهشی به میزان 2 برابر این مبلغ است، پس از رونمایی از جایزه به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

دبیر مراسم سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از برگزاری جشنواره فرهیختگان در حاشیه این همایش خبر داد و گفت: از اشخاصی که در دانشگاه آزاد اسلامی تأثیر بسزایی در ارتقای علم و فناوری داشته‌اند تقدیر به عمل می‌آید. این افراد شامل استادان، دانشجویان، همچنین اشخاصی است که در طول این سال‌ها به ارتقای دانشگاه آزاد کمک کرده‌اند.

به گفته واشقانی فراهانی، در این مراسم عبدالله جاسبی به همراه 10 نفر از افرادی که با همکاری جاسبی دانشگاه آزاد را راه‌اندازی کرده‌اند، حضور خواهند داشت. از این 10 نفر برخی به رحمت خدا رفته‌اند که خانواده‌هایشان به جای آنها حضور پیدا می‌کنند.

کد خبر 260071
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز