همشهری آنلاین: معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی به مهمترین جزئیات تجمیع واحدهای تهران غرب، تهران مرکز، تهران شمال و تهران جنوب این دانشگاه اشاره کرد.

به گزارش مهر، محسن هاشمی در تشریح آخرین وضعیت تجمیع واحدهای تهران مرکز، شمال، جنوب و غرب و همچنین سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بخشی از واحدهای علوم و تحقیقات به ساختمان صنایع غذایی منتقل و ساختمان‌های اداری دانشکده علوم انسانی و علوم پایه برای کارمندان اداری سازمان مرکزی خالی می‌شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد با بیان اینکه تا پایان فصل بهار 80 درصد سازمان مرکزی از پاسداران به حصارک منتقل خواهد شد، افزود: بعد از ساخت و ساز ساختمانی که کلنگ آن در حصارک به زمین زده شده است، 100 درصد سازمان مرکزی به این منطقه منتقل می‌شوند.

هاشمی درباره تکلیف ساختمان‌های پاسداران از تبدیل به احسن شدن این اموال خبر داد و گفت: برخی از این ساختمان‌ها برای احداث ساختمان جدید واحدهای تهران، تبدیل به احسن می‌شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین درباره تجمیع واحدهای تهران مرکز، غرب، جنوب و شمال، اظهار داشت: واحد تهران مرکز یک ساختمان در حال ساخت داشت که احتمالاً تبدیل به مرکز اورژانس بیمارستان بوعلی می‌شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد همچنین درباره تجمیع واحدهای تهران شمال، از گرد هم آمدن تمام این واحدها در سایت حکیمیه خبر داد.

به گفته هاشمی، واحدهای تهران جنوب در سایت آهنگ تجمیع می‌شوند.

هاشمی درباره تجمیع واحدهای تهران غرب، با بیان اینکه این مسئله هم اکنون در حال بررسی است، اظهار داشت: در طرح ابتدایی، باید واحدهای تهران مرکز و تهران غرب در گرمدره تجمیع شوند ولی این تمایل از سوی مدیریت واحدها وجود ندارد.

وی در خصوص تهران غرب، تاکید کرد: رئیس تهران غرب در این باره تردید دارد ولی در تلاش هستیم که عملیاتی شود.

وی درباره دوری راه برای دانشجویان تهران مرکز و اینکه ممکن است بحث انتقال‌شان مطرح شود، اظهار داشت: اتفاقاً نکته همین جا است. اگر واحد تهران مرکز به گرمدره منتقل شود مشکلات رفت و آمد برای دانشجویان پیش می‌آید و مسئولان نگران هستند که با تغییر محل تحصیل، از تعداد دانشجویان‌شان کاسته شود. البته دانشجویان تهران مرکز در مجتمع پیامبر اعظم و نیایش تجمیع می‌شوند ولی ما تمایل داریم تمام دانشجویان در یک واحد باشند.

به گفته معاون عمرانی دانشگاه آزاد، رئیس این دانشگاه تا چهار سال آینده مهلت تکمیل این تجمیع‌ها را به معاونت عمرانی داده است.

هاشمی همچنین در جمع خبرنگاران از مذاکره با شهردار تهران درباره تبدیل به احسن کردن برخی ساختمان‌های مرکز شهر خبر داد و گفت: قصد داریم برخی ساختمان‌های دانشگاه آزاد را در مرکز شهر تجمیع کنیم که ارزش برخی از آنان از 400 میلیارد تومان نیز عبور می‌کند.

کد خبر 259179
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز