جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سردبیر نشریه صدای ماندگار از انتشار دومین نشریه الکترونیکی صدای ماندگار سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا خبر داد.

دومین نشریه صدای ماندگار منتشر شد

به گزارش رادیو فستیوال، مهدی شاهرضایی سردبیر نشریه صدای ماندگار با اشاره به انتشار دومین شماره این نشریه گفت: همه ساله با برگزاری جشنواره و اجلاس جهانی صدا نشریات مکتوبی از اقدامات و رویدادهای این جشنواره منتشر می‌شود که امسال برای نخستین باراین نشریه به صورت الکترونیکی انتشار یافته است.

شاهرضایی در خصوص بخش‌های گوناگون این نشریه افزود: نشریه دوم بخش‌هایی همچون گپ و گفت، صمیمانه با مشاغل رادیویی، باشگاه برندگان، مقالات و درکنارهنرمندان دارد که در چهار شماره منتشر خواهد شد و امروز دومین شماره آن انتشار یافت.

مهدی شاهرضایی بیان داشت: در بخش گپ و گفت این نشریه الکترونیکی مصاحبه‌ها و گزارش‌هایی از مسئولین جشنواره قرار داده شده تا علاقمندان در جریان روند برگزاری جشنواره قرار گیرند، در این شماره با مهندس بهنام احمد پور مبارکه رییس کیته داوری بخش بین الملل و حمید رضا ولیان رییس کیته داوری بخش داخلی گفت و گو شده و اخباری از برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو ارائه شده است.

وی افزود: در بخش صمیمانه با تهیه کنندگان با دو تن از پیشکسوتان عرصه تهیه کنندگی گفت و گو می شود، استاد ایرج برخوردار از پیشکسوتان عرصه تهیه کنندگی رادیو و خانم ناهید گودرزی میهمان این شماره از نشریه صدای ماندگار هستند وبخش باشگاه برندگان که یکی دیگر از بخش‌های این نشریه است، با برنامه سازانی گفت و گو می‌کند که دردوره‌های گذشته جشنواره، موفق به کسب رتبه برتر شده اند، در این شماره با فاطمه آل عباس گوینده و عباس پیری از تهیه کنندگان برجسته رادیوگفت و گویی دوستانه داریم.

سردبیر نشریه صدای ماندگار افزود: در بخش مقالات دو مقاله با نام رادیو بیمارستان و رسانه‌ای برای تمام فصول ارائه شده تا علاقمندان به حوزه ارتباطات و رسانه بتوانند از اطلاعات و دستاوردهای علمی به دست آمده بهره بگیرند و زمینه‌های لازم برای ارتقای دانش نظری و عملی درحوزه رادیو و برنامه سازی فراهم شود.

بخش در کنار هنرمندان نیز که یکی از بخش‌های پرطرفدار این نشریه است در این شماره با علی رضا عصار خواننده، آهنگساز و نوازنده پاپ گفت و گویی صمیمانه خواهد داشت همچنین در بخش اجلاس جهانی صدا نیز محورهای مقالات ارسال شده به اجلاس جهانی صدا برای استفاده علاقمندان قرار داده شده است.

مهدی شاهرضایی سردبیر نشریه صدای ماندگار در پایان خاطر نشان کرد: دو شماره دیگر این نشریه تا زمان برگزاری سیزدهمین جشنواره و پنجمین اجلاس جهانی صدا به تدریج منتشر خواهد شد.

برای مشاهده این نشریه الکترونیکی به سایت رسمی جشنواره به نشانی www.radiofestival.ir مراجعه نمایید.

کد خبر 258123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز