همشهری آنلاین: موضوع دانشگاه ایرانیان وابسته به محمود احمدی‌نژاد که شورای گسترش آموزش عالی در سال ۹۰ از صدور مجوز اصولی برای این دانشگاه خبر داد همچنان محل مناقشه بین طراحان آن و مراجع مربوطه است. کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره آخرین وضعیت این دانشگاه اظهارنظر کردند.

به گزارش فارس، مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز در تشریح آخرین وضعیت پرونده دانشگاه ایرانیان گفت: کمیته مربوطه کمیسیون باید نتیجه این موضوع را اعلام کند، اینکه ما منتظر پاسخ شورای عالی انقلاب فرهنگی بمانیم و آنها نیز پاسخ ندهند وجهه درستی ندارد.

وی با بیان اینکه نباید افکار عمومی را بدون ارائه پاسخ منطقی منتظر گذاشت، خاطرنشان کرد: اکنون کمیته فرهنگی اجتماعی کمیسیون اصل 90 این پرونده را دنبال می‌کند.

به گزارش ایرنا، منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره آخرین وضعیت پرونده دانشگاه جامع بین‌المللی گفت: این موضوع هنوز به صحن علنی شورای عالی انقلاب فرهنگی نیامده است.

کبگانیان اظهار داشت: موضوع دانشگاه ایرانیان یک بار در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد و وزیرعلوم دولت یازدهم با ارائه گزارشی، روال طی شده برای اعطای مجوز به این دانشگاه را توضیح داد. سپس این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شد ولی به تازگی اتفاقی نیفتاده است.

کبگانیان تصریح کرد: هنوز گزارشی درباره این دانشگاه در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی نیامده است که تصمیم جدیدی بگیریم و از همان ابتدا هم یکسری ابهامات مطرح بود که باید مرتفع شود.

بر طبق این گزارش، موضوع اختلافات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه ایرانیان قرار است در صحن علنی شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 257949
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز