چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور از اعمال افزایش نرخ جدید بنزین از ساعت ۱۲ امشب ( ۳ اردیبهشت) خبر داد و گفت: همه جایگاه‌های سوخت کشور آمادگی خدمات به مصرف‌کنندگان را دارند.

بنزین سوخت

بیژن حاج‌محمدرضا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که برخی گفته‌اند نرخ جدید بنزین از فردا شب اعمال می‌شود اظهار کرد: در حالی که هنوز از سوی شرکت ملی نفت ایران ابلاغیه‌ای مبنی بر افزایش قیمت‌ها به دست جایگاه‌ها نرسیده است اما سیستم حفاظتی جایگاه‌ها اعلام کرده است برای ساعت 12 امشب آماده‌باش باشید. وی افزود: بنابراین افزایش نرخ بنزین از ساعت 12 امشب اعمال می‌شود.

به گفته حاج‌محمدرضا، براساس آمار غیر رسمی مبنی بر نرخ جدید بنزین گفته شده است بنزین یارانه‌ای لیتری 700 تومان و بنزین آزاد لیتری 1000 تومان خواهد بود.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور با اشاره به این‌که گفته شده است که تلمبه‌های دستگاه‌های انتقال سوخت آمادگی نمایش شش رقم سوخت را ندارند گفت: قرار است محاسباتی انجام شود تا به جای محاسبه نرخ ها به تومان نمایشگر تلمبه‌ها به هشت رقم تبدیل شود.

وی افزود: تعدادی تلمبه با نمایشگر هشت رقمی در حال آماده شدن است که پس از اعلام نرخ جدید بنزین جایگزین تلمبه‌های قبلی می‌شوند.

کد خبر 257061
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز