همشهری آنلاین: مقامات استرالیایی دقایقی پیش اعلام کردند در سواحل غربی استرالیا و در حین جستجو برای یافتن نشانی از پرواز ۳۷۰ مالزی موفق به کشف جسمی شده‌اند که می‌تواند در تعیین سرنوشت پرواز ۳۷۰ مالزی قابل توجه باشد.

براساس گزارش CNN، مارتین دلان رئیس دفتر ایمنی حمل‌و‌نقل استرالیا این جسم را صفحه‌ای فلزی توصیف کرده که دارای میخ پرچ است. به گفته وی این جسم به اندازه‌ای قابل توجه و جالب هست که مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد.

به گفته منبعی مرتبط با وزارت دفاع استرالیا، این شیئ در نزدیکی آگوستا در 300 کیلومتری جنوب پرت و طی عملیات جستجوی پرواز ناپدید شده 370 مالزی کشف شده‌است. این منبع همچنین اعلام کرده یک سوی شیئ کشف شده دارای میخ پرچ است و سطح آن دارای پوششی فایبرگلاس است. این شیئ مستطیلی بوده که از هم دریده شده و از شکل افتاده‌است. همچنین این منبع اعلام کرده تخمین زدن ابعاد آن کار دشواری است زیرا تنها یک تصویر از آن دیده شده که مقیاس درستی در آن وجود نداشته‌است.

شیئ کشف شده اکنون در اختیار پلیس غرب استرالیا قرار دارد و هم‌اکنون پلیس مالزی و استرالیا درحال ارزیابی و بررسی تصاویر آن هستند.

پرواز MH370 مالزی , 239 مسافر آن بیش از یک ماه است که ناپدید شده‌اند و تا به‌امروز تمامی تلاشهای بین‌المللی برای یافتن کوچکترین نشانه‌ای از این پرواز ناموفق باقی مانده‌است.

کد خبر 257055
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز