همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در دومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان به پیروزی رسید.

 والیبال نشسته مردان

تیم ملی والیبال نشسته ایران در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 17 و 25 بر 12 قزاقستان را شکست داد تا با 6 امتیاز در صدر گروه اول مسابقات قهرمانی آسیا قرار گیرد. تیم ایران روز اول نیز از سد ژاپن گذشته بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ملی‌پوشان ایران در گروه یک این رقابت‌ها با تیم‌های قزاقستان، مغولستان و ژاپن همگروه هستند و روز چهارشبنه در سومین بازی خود به مصاف مغولستان می‌روند.

مجید لشگری، داوود علی پوریان، صادق بیگدلی، محمد خالقی، رضا پیدایش، مهرزاد مهروان، ناصر حسن‌پور، حسین فرزانه، حسین گلستانی، آرش خرمالی، مجتبی حیدری و مهدی بابادی ملی پوشان ایران در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی مردان آسیا هستند که با هدایت هادی رضایی به میدان می‌روند.

علیرضا معمری، بهمن تاروردی‌زاده، فرید صائبی و علی اخوان به عنوان مربیان، محمد صفری به عنوان فیزیوتراپیست و علی کشفیا به عنوان سرپرست، تیم ملی ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند.

 

کد خبر 257041
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز