همشهری آنلاین: مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: کلیه دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه‌های دولتی و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای تا پایان اردیبهشت ماه می‌توانند نسبت به ثبت تقاضای میهمانی یا انتقال برای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ اقدام کنند.

به گزارش پایگاه رسمی وزارت علوم، دکتر محمدحسن یوسفی با اعلام این خبر گفت: دانشجویان متقاضی میهمانی یا انتقال برای سال تحصیلی 94-93 باید تقاضای خود را در سامانه میهمانی، انتقال سازمان امور دانشجویان ثبت کنند.

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم افزود: دانشجویان می‌بایست قبل از اقدام به ثبت‌نام، با مطالعه دقیق آئین‌نامه مربوط که در سامانه میهمانی و انتقال در دسترس قرار گرفته است از شرایط و ضوابط مطلع و سپس اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان متقاضی میهمانی می‌بایست حداقل یک نیمسال تحصیلی را در دانشگاه مبدا گذرانده و معدل کل 13 یا بالاتر را کسب کرده باشند.

مدیر کل امور دانشجویان داخل گفت: هر یک از ثبت‌نام کنندگان در سامانه میهمانی و انتقال باید مستندات و مدارکی را که اثبات‌کننده واجد شرایط بودن برای میهمانی یا انتقال است اسکن کرده و در سامانه بارگذاری کنند.

مدیرکل امور دانشجویان داخل گفت: یکی از فاکتورهای موثر در پاسخگویی دانشگاه‌های مبدا و مقصد در فرآیند بررسی درخواست‌ها، مستندات و مدارک ارائه شده توسط دانشجو از طریق سامانه خواهد بود.

کد خبر 256941
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز