یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
۰ نفر

زن ۶۵ ساله که با ضربات گوشت‌کوب و چاقو شوهر سالخورده‌اش را به قتل رسانده بود، پرده از راز جنایت برداشت.

صبح یکی از روزهای فروردین ساکنان یکی از محله‌های اراک با شنیدن فریادهای زن همسایه در جریان جنایتی خونین قرار گرفتند. آنها وقتی وارد خانه این زن شدند، جسد غرق در خون شوهر 69ساله او را دیدند که در رختخوابش افتاده بود. ماجرا به پلیس گزارش شد و مأموران راهی محل جنایت شدند.

زن 65ساله در تحقیقات اولیه گفت: شوهرم مرد بداخلاقی بود و مدتی بود که از چیزی ناراحت بود. هر وقت از خانه خارج می‌شد، ناراحتی‌اش بیشتر می‌شد و با اینکه چیزی نمی‌گفت، اما فهمیدم که با عده‌ای اختلاف و دعوا دارد. شب قبل، من داخل اتاق بودم و شوهرم در پذیرایی خوابش برد. صبح که بیدار شدم، با جسد غرق در خون او روبه‌رو شدم. چون داخل اتاق بودم، چیزی نفهمیده بودم اما مطمئنم همان‌هایی که با شوهرم اختلاف و دعوا داشتند، وارد خانه شده و او را به قتل رسانده‌اند.اظهارات زن سالخورده کمی عجیب به‌نظر می‌رسید. بررسی‌ها نشان می‌داد که پیرمرد بر اثر اصابت ضرباتی به سر و گردنش به قتل رسیده است. آنچه مسلم بود، اینکه وی هنگام جنایت با قاتل درگیر شده بود و در چنین شرایطی بعید به‌نظر می‌رسید که همسر او متوجه صدای درگیری نشده باشد.

از سوی دیگر آثاری از ورود اجباری به داخل خانه دیده نمی‌شد و قفل درها و شیشه پنجره‌ها کاملا سالم بود و بدون شک وی از سوی فردی آشنا در داخل خانه به قتل رسیده بود.ماموران که به همسر مقتول شک کرده بودند، او را بازداشت کردند. این زن در کمتر از 24ساعت پرده از راز جنایت برداشت و به قتل شوهرش اعتراف کرد. او گفت: مدت‌ها بود که با شوهرم اختلاف داشتم. او مرد بداخلاقی بود و چند سال بود که رفتارش مرا اذیت می‌کرد؛ تا جایی که از وی کینه به دل گرفته وتصمیم به قتل وی گرفته بودم. شب حادثه وقتی شوهرم در خواب بود، با گوشت‌کوب چند ضربه به او زدم و سپس با ضربات چاقو او را به قتل رساندم. سرهنگ احمدی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی با تأیید این خبر به همشهری گفت: برای عامل جنایت قرار بازداشت صادر شده و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 256680
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز