همشهری آنلاین: همراه با صدور احکام انتصاب سرپرستان دانشگاه‌های بناب و گنبد کاووس از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، قطار تغییر روسای دانشگاه‌ها به ایستگاه چهلم نزدیک شد.

به گزارش همشهری آنلاین، رضا فرجی‌دانا در راستای ایجاد تغییر در سطح روسای دانشگاه‌ها، دست به برکناری 31 رئیس دانشگاه در سال 1392 زد و این روند را حتی تا آخرین روز سال گذشته هم پیگیری کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آخرین ایستگاه سال 92 در 28 اسفند ماه وقتی می‌خواست قطار انتصاب سرپرستان دانشگاه‌ها را متوقف کند، برای تغییر رئیس دانشگاه مازندران در نهایت به یک روحانی رسید.

فرجی‌دانا در سال 93 هم با انتصاب سرپرستان دانشگاه‌های رازی کرمانشاه، فسا، ایلام، بزرگمهر قائنات، محقق اردبیلی، بناب و گنبد کاووس، روند تغییر روسای دانشگاه‌ها را ادامه داده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آخرین انتصابات خود، طی احکام جداگانه‌ای دکتر مجتبی عباسیان و دکتر حسین گلچینی را به عنوان سرپرست دانشگاه‌های بناب و گنبد کاووس منصوب کرده است.

به گزارش پایگاه رسمی وزارت علوم، وزیر علوم، همچنین در نامه‌هایی جداگانه از خدمات قربانعلی حقیقت‌دوست رئیس سابق دانشگاه بناب و دکتر علی ستاریان رئیس سابق دانشگاه گنبد کاووس در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 256627
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز