یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مکه معطر به میمنت ولادت و رایحه ی یاس نبوی است و عطر طوبای طاها شامه ی فرشیان و عرشیان را کران تا کران بی کرانه می نوازد.

امشب آفتابی تر از آفتاب انوار مهر فاطمی زیور حیات قبیله ی کوثری می شود و از هیمنه ی ولادت بهانه خلقت، فرش و عرش مبهوت تجلی انوار خورشید عطوفت و مهربانی می‌شود.

اینک ولادت هورای بهشت، افضل ملک عرشی و زیباترین عطیه ی الهی گوهر عشق را در کوچه جان دلدادگانش جاری می‌کند.

مکه اینک مالامال از سرور و شادی آمدن مولودی است که عالم خاک بهانه ی حدوث اوست،عطیه‌ای که کوثر آل محمد (ص) و فخر دو عالم است.

اینک باید ازخوان کرامت مادر سادات تمسک جست و شادمانه گفت، ای طلوع آفتاب عشق،ای مظهر حیات طیبه، چشمه سار زلال عطوفت و دیانت، زیباترین تجلی عشق در سیمای افلاکی تو کیماگری می‌کند.

اینک عرشیان به میقات عشق در جوار کعبه آمده‌اند تا از جلوه ˈحسن مطلقˈ طوبی بوستان احمدی و ˈپرده عصمت ˈنبوی و علوی بی نصیب نمانند.

امشب آمدن موعود مصحف وحی کوثر آل محمد(ص)، حضرت زهرای اطهر(س)عالم لاهوت را مبهوت می کند و رگه های امید را بر قبیله ظلمت زدگان جهل قطع می‌کند تا ثقل میراث نبوت و ولایت تا بی نهایت زمان باقی بماند.

امشب که دل‌ها در بی نهایت تولای محبت و مودت ام ابیها شورآفرینی می‌کنند باید گفت،اکسیر مهر و آبروی حیات طیبه‌ی قبیله‌ی خاک از آبروی توست، ازل و ابد مهر از شکوفه‌های سجاده ی سبز تو سبز مانده است و تا قیام قیامت با ذکر تسبیح تو سبز خواهد ماند.

آری ، فاطمه زهرا (س) شکوفه‌ای بود که عطر وجود نازنینش با ترنمی کوتاه دنیا را به سرچشمه نور ازلی معطر ساخت و دلدادگانش را تا رسیدن به حوض کوثر مشتاق وعطشناک ساخته است.

ولادت ام ابیها، مادر امامت و همسر ولایت و روز زن بر مشتاقان مکتب فاطمی بویژه تمامی مادران ،این تندیس‌های مهر و مهربانی مبارکباد.

کد خبر 256587
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز