همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به تکلیف قانونی شهرداری و دولت برای نوسازی سالانه ۱۰درصد از بافت‌های فرسوده بر مبنای برنامه پنجم توسعه، بر ضرورت بسیج تمامی عوامل تأثیرگذار ملی، شهری، منطقه‌ای و محلی جهت تحقق این مهم تأکید کرد.

به گزارش تهران سما، عباداله فتح‌الهی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: مدیریت جهادی در شهرداری تهران فارغ از هرگونه تظاهر و بر پایه مبانی علمی، فنی، تجربی، دانشی و.. شکل گرفته است.

فتح الهی با بیان اینکه نوسازی بافت‌های فرسوده یک رسالت و مأموریت اعتقادی است، تصریح کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی شهرسازی، نوسازی و بهسازی می‌تواند با رعایت تمامی استاندارهای علمی و فنی با نگاه جهادی، بینش و دانش و بکارگیری تکنیک‌های ابداعی و خلاقانه به جبران خلاء‌ها و عقب ماندگی‌های تاریخی بپردازد.

وی افزود: نوسازی بافت‌های فرسوده امری پیچیده و متشکل از مجموعه مسائل روان‌شناختی، پژوهشی، اجتماعی، اقتصادی، مالی و مدیریتی است بنابراین سازمان نوسازی بدون پشتوانه پژوهشی، تحقیقی و علمی در مسائل مختلف قادر به اتخاذ تصمیمات مناسب برای نوسازی و مداخله جهت ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهروندان نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به تکلیف قانونی شهرداری و دولت برای نوسازی سالانه ۱۰درصد از بافت‌های فرسوده بر مبنای برنامه پنجم توسعه، بر ضرورت بسیج تمامی عوامل تأثیرگذار ملی، شهری، منطقه‌ای و محلی جهت تحقق این مهم تأکید کرد.

کد خبر 256448
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز