همشهری آنلاین: در ادامه مسابقات دو و میدانی نابینایان وکم‌بینایان جایزه بزرگ پکن تیم منتخب کشورمان صاحب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز دیگر شد تا مجموع مدال‌های کشورمان به ۱۰ مدال برسد.

تیم دو و میدانی نابینایان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وکم‌بینایان، در نوبت صبح و بعد از ظهر پنج ورزشکار در سه کلاس شرکت کردند.

در کلاس 200 متر T12، حسین سعیدی و ناصر حسین‌پور مسابقه دادند که به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند. نماینده کشور چین در این ماده اول شد.

در کلاس 100 متر T 13، علیرضا بویراتی مسابقه داد که در نهایت توانست با رکورد 24 ثانیه و 33 صدم ثانیه در جایگاه دوم بایستد، نمایندگان چین و کره نیز جایگاه اول وسوم را از آن خود کردند.

در کلاس T11، نابینای مطلق، آرش خسروی مدال طلای 200 متر را به خود اختصاص داد. در این ماده کره و چین دوم و سوم شدند.

در پرتاپ دیسک فالح ناصری پوران با ثبت رکورد 36 متر و 33 سانتی‌متر نشان طلای این ماده را از آن خود کرد و کشورهای چین تایپه و چین پس از وی در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

ابراهیم زاده، سرپرست تیم درباره این دوره از مسابقات گفت: مسابقات جایزه بزرگ چین یکی از پنج مسابقه معتبر جهانی است و شش ورزشکار از کشورمان در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی افزود: 16 تیم از 16 کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند و در صورتی که ورزشکاران ایرانی بتوانند رکورد پیشنهادی اعلام شده از سوی ایران را کسب کنند، می‌توانند به مسابقات پارا آسیایی کره جنوبی که اوت 2014 برگزار می‌شود، راه یابند.

وی در همین راستا اضافه کرد: در حال حاضر سید حبیب حسینی لیروای در 400 متر با ثبت رکورد 50 ثانیه و 43 صدم ثانیه توانسته است رکورد ورودی کره را کسب کند.

کد خبر 256121
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز