همشهری آنلاین: نایب رییس مجلس شورای اسلامی در دوره ششم اظهار کرد: اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس پیروز خواهند بود.

مراسم ترحیم پدر همسر سید محمد خاتمی

محمدرضا خاتمی در حاشیه مراسم هفتمین روز درگذشت شیخ علی‌اکبر صادقی، پدر همسر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی درباره سرلیستی اصلاح‌طلبان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان باید دور هم بنشینند و با تشکیل جلسه در این باره به نتیجه برسند. آقای عارف هم شخصیت بزرگی است و امیدواریم با ترتیبی که صادر می‌شود ایشان در انتخابات پیروز شوند.

خاتمی درباره آغاز فعالیت حزب مشارکت نیز گفت: باید در این باره از سخنگوی این حزب سوال بپرسید. اصلاح‌طلبان مدام در حال تشکیل جلسه هستند ولی درباره آغاز حزب مشارکت من اطلاعی ندارم.

توضیحات منتجب‌نیا درباره فعالیت حزب اعتماد ملی

حجت‌الاسلام والمسلمین منتجب‌نیا گفت که در حزب اعتماد ملی فعالیت دارد.

این عضو حزب اعتماد ملی نیز در مورد فعالیت‌های حزب اعتماد ملی گفت: در حال حاضر این حزب فعالیت دارد اما فعالیت رسمی آن منوط به رفع حصر از مهدی کروبی، دبیرکل این تشکل است.

وی همچنین گفت: ما جلسات فصلی نیز خواهیم داشت که زمان آن را متعاقبا اعلام می‌کنیم.

منتجب‌نیا همچنین در بخشی از صحبت‌های خود با خبرنگاران گفت: عارف مجبور به کناره‌گیری از انتخابات نشد ولی بزرگوارانه عمل کرد و اکنون آثار و برکات این بزرگواری را می‌بینیم.

حضور محکم اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی لاری نیز گفت: اصلاح‌طلبان حضوری قرص و محکم در انتخابات آتی خواهند داشت.

عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه صحبت کردن درباره انتخابات در حال حاضر زود است و باید به وقت آن در این ارتباط صحبت کنیم درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی گفت: اصلاح‌طلبان در مسائل عمومی حضوری فعال دارند و در انتخابات نیز حضور خواهند داشت اما صحبت درباره این موضوع زود است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای خاتمی مانند انتخابات ریاست جمهوری نقش موثری در وحدت و انسجام اصلاح‌طلبان خواهند داشت، گفت: ایشان حتما این نقش را خواهند داشت؛ ایشان در جریان اصلاحات دارای نقش مهم و تاثیرگذار است.

او با تاکید بر اینکه مساله انتخابات و حضور در آن مهم است، گفت: صحبت درباره اینکه چه کسانی در انتخابات تایید می‌شوند و چه کسانی تایید نمی‌شوند اکنون خیلی زود است.

کد خبر 256096
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز