سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

گروه حوادث: یک تبعه خارجی برای تصاحب اموال مادر و پسر ثروتمندایرانی ، آنها را به قتل رساند و اجسادشان را در چاه سوزاند.

حوادث

او مدتی بعد جنایت هولناک دیگری رقم زد و وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنید، زندگی او را نیز با روشی مشابه گرفت.نخستین برگ از این پرونده هولناک آذرماه سال گذشته ورق خورد. در آن زمان زنی به دادسرای جنایی تهران رفت و خبر از ناپدید شدن مادر و پسری ثروتمند داد.وی گفت: پنجم آذرماه یکی از دوستان صمیمی‌ام به نام رخساره (58ساله) به همراه پسر 19ساله‌اش به نام فرزان به نمک‌آبرود رفتند.

آنها حوالی میدان ونک زندگی می‌کنند و رخساره قبل از رفتن به من گفت که برای انجام کارهای ساختمانی به شمال کشور می‌روند. آنها در نمک‌آبرود املاک زیادی داشتند و وقتی به آنجا رسیدند رخساره با من تماس گرفت و خبر داد که رسیده‌اند. من 2روز با او در تماس بودم اما از روز سوم دیگر جواب تماس‌هایم را نداد و تلفن همراه او و پسرش خاموش شد. برای همین نگران آنها هستم و چون به غیر از من کسی را ندارند تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم.

مرد مرموز

با اظهارات این زن مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران راهی محل سکونت مادر و پسر گمشده شدند. مدیر ساختمان مدعی شد که چند روز پس از رفتن مادر و پسر به شمال، پسرجوانی سوار بر یک بی‌ام‌و به آنجا رفته و با داشتن کلید، قصد ورود به خانه مادر و پسر را داشته است. او وقتی با ممانعت نگهبانان ساختمان روبه‌رو شده بود، ادعا کرده بود که مادر و پسر راهی آمریکا شده‌اند و وی یکی از اقوامشان است که برای سرکشی به خانه‌شان آمده است.با این حال باز هم نگهبان‌ها به وی اجازه نداده بودند که وارد ساختمان شود و او به ناچار آنجا را ترک کرده بود.

دروغ‌های جوان افغانی

کارآگاهان با اطلاعاتی که از بررسی دوربین‌های مداربسته به‌دست آورده بودند صاحب خودروی بی‌ام‌و را شناسایی کردند. وی مدعی شد که ماشینش چند روزی در اجاره جوان 22ساله افغانی به نام محمد بوده است. این جوان افغانی تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت در محمدشهر کرج دستگیر شد.

او در بازجویی‌ها خود را بی‌گناه دانست و گفت: من از کودکی همراه خانواده‌ام از افغانستان به ایران آمدم و رخساره چون وضع مالی خوبی داشت خانواده‌ام را حمایت می‌کرد. وقتی بزرگ‌تر شدم رخساره از من خواست تا کارهای ساختمانی‌اش را انجام دهم. در واقع من برای او و پسرش کار می‌کردم.

چند روز پیش هم برای سرکشی از املاک نمک‌آبرود، همراه آنها به شمال رفتم. 15روز بعد همگی به تهران برگشتیم و از آن زمان به بعد دیگر از آنها بی‌خبر هستم و احتمال می‌دهم که کشور را به مقصد آمریکا ترک کرده باشند. چرا‌که مدت‌ها بود قصد رفتن به این کشور را داشتند.

جنایت آتشین

اظهارات جوان افغانی در حالی بیان می‌شد که بررسی‌ها نشان می‌داد رخساره و پسرش از کشور خارج نشده‌اند. دوست صمیمی رخساره نیز مدعی بود اگر مادر و پسر گمشده قصد خروج از کشور را داشتند بدون شک ماجرا را به او می‌گفتند و امکان ندارد که آنها بدون اطلاع وی به آمریکا بروند.

همه شواهد حکایت از این داشت که جوان افغانی راز ناپدید شدن مادر و پسر را می‌داند. بازجویی از او ادامه یافت و وی در نهایت پرده از جنایتی هولناک برداشت. او گفت: چند وقت پیش 1600سکه طلا برای رخساره خریدم و او در ازای پول سکه‌ها چند فقره چک به من داد که همگی برگشت خوردند.

زمانی که برای سرکشی املاک به نمک‌آبرود رفته بودیم، مجددا درباره پول سکه‌ها با یکدیگر صحبت کردیم که رخساره مدعی شد همه پول‌هایش را از کشور خارج کرده و در حال حاضر پولی ندارد. او گفت که هرزمان به آمریکا برسد پول سکه‌ها را برایم می‌فرستد. من که دیگر به صحبت‌های او اعتمادی نداشتم نقشه قتل مادر و پسر را کشیدم. می‌خواستم بعد از مرگ آنها اموالشان را تصاحب کنم. در مسیر بازگشت از نمک‌آبرود با آبمیوه مسموم، آنها را بیهوش کردم. سپس هر دو را به باغ متروکه‌ای که حوالی ملارد داشتم بردم و به چاه انداختم. بعد هم با ریختن بنزین اجساد آنها را آتش زدم. پس از جنایت با اجاره یک خودروی مدل بالا برای سرقت به خانه مقتولان رفتم اما نگهبان‌ها اجازه ندادند که وارد ساختمان شوم.

سومین قتل

با اعترافات هولناک مرد افغانی، مأموران برای پیدا کردن اجساد راهی باغ شدند اما پیش از آن مرد جنایتکار که می‌دید دستش رو‌شده، راز سومین جسد داخل چاه موردنظر را نیز فاش کرد. او گفت: جسد یک نفر دیگر هم در چاه هست. او ‌دختر مورد علاقه‌ام بود که حدودا 20ساله بود. قصد داشتم با وی ازدواج کنم اما یک روز که با هم درگیر شدیم، از ازدواج با من منصرف شد. من هم برای انتقام‌جویی با آبمیوه مسموم او را بیهوش کرده و جسدش را داخل چاه انداختم و آن را هم آتش زدم.
ماموران در ادامه با هماهنگی پلیس آگاهی شهریار دریافتند که ادعای جوان افغانی درخصوص سومین جنایت صحت دارد و دختری 20ساله به نام زهرا از مدتی قبل در آنجا ناپدید شده بود.

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: متهم در ادامه اعترافاتش 2 نفر از بستگان خود را که افغانی بودند به‌عنوان افرادی که در 3جنایت او را همراهی کرده بودند معرفی کرد. در ادامه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران همراه تیمی از پلیس آگاهی شهریار و قاضی ویژه دادسرای ملارد و بازپرس جنایی پایتخت راهی باغ مورد نظر در اطراف ملارد شدند و با کمک آتش‌نشانان بقایای اجساد قربانیان را از دل چاه بیرون کشیدند. وی افزود: 2 متهم دیگر پرونده نیز دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

کد خبر 256093
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز