سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

گروه حوادث: ۵ مرد جوان که با حمله به جوان مجروح در اورژانس بیمارستانی در قم، او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

دهم فروردین امسال مأموران پلیس قم در جریان درگیری 2 گروه از جوانان در یکی از محله‌های این شهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که در این نزاع دسته‌جمعی، 6 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند. از میان مجروحان، 5نفر اعضای یک گروه بودند و یک نفر نیز عضو گروه مقابل بود.

جوانی که عضو گروه مقابل بود به اورژانس بیمارستان انتقال یافت و پزشکان در حال درمان وی بودند که ناگهان 5مرد وارد بخش اورژانس شدند و به جوان مجروح حمله کردند. آنها در یک درگیری که حدود 40ثانیه طول کشید، با ضربات چاقو و قمه، جوان مجروح را به قتل رساندند و با تهدید کارکنان و پرستاران بیمارستان متواری شدند. وقتی خبر به گوش پلیس رسید، تیم‌های تحقیق راهی بیمارستان شدند و بررسی‌ها برای شناسایی عاملان این جنایت هولناک شروع شد. تحقیقات نشان می‌داد که مهاجمان همان 5مردی بودند که از گروه دیگر مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته بودند.

با این اطلاعات مأموران به بازبینی فیلم‌های ضبط‌شده در دوربین مداربسته بیمارستان پرداختند و تصاویری از چهره مهاجمان به‌دست آوردند. از آنجا که این حادثه جوی از ترس و وحشت را در بیمارستان به‌وجود آورده بود، تیم‌های تحقیق به جست‌وجو ادامه دادند و با در اختیار داشتن تصاویر مهاجمان توانستند مخفیگاه آنها را یکی بعد از دیگری شناسایی کنند. تیم‌های عملیاتی مخفیگاه‌های مهاجمان را محاصره کردند و روز دوشنبه توانستند در عملیات جداگانه آنها را دستگیر کنند. متهمان پس از انتقال به اداره آگاهی به جنایت اعتراف کردند و در این میان یکی از آنها گفت:

من و دوستانم از مدت‌ها قبل با چند نفر دیگر اختلاف داشتیم. بارها سر این اختلاف مشاجره کرده بودیم تا اینکه ظهر دهم فروردین‌ماه با هم درگیر شدیم. در این درگیری من و 4نفر دیگر از دوستانم به همراه یک نفر از گروه مقابل مجروح شدیم. جراحت ما سطحی بود و وقتی در بیمارستان بودیم، باخبر شدیم یک نفری که از گروه مقابل مجروح شده بود را به همان بیمارستانی آورده‌اند که ما در آنجا بودیم. وقتی فهمیدیم که او در بخش اورژانس بستری شده به آنجا رفتیم و در یک درگیری کوتاه او را به قتل رساندیم و فرار کردیم. سرهنگ قدمی، رئیس پلیس آگاهی استان قم با بیان این خبر گفت: پس از اعتراف متهمان، تحقیقات تکمیلی درخصوص پرونده ادامه دارد.

کد خبر 256091
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز